Jump to content
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 123.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1157940

Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Geplaatst:
comment_1157950
Ik wil het spel in de loop van de volgende week (ben over weekje jarig :D) dat spel gaan halen.. Maarehh, is het een 'goed' spel? Zijn er (veel) verbeteringen ten opzichte van III:DE? Het onrealistische rijgedrag beviel mij namelijk niet echt.

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Geplaatst:
comment_1158025

Het rijgedrag is iets verbeterd vergeleken met de vorige delen. Verder zijn de graphics om je vingers bij af te likken en zit het spel boordevol actie. :)

Verbeterd qua realisme of qua 'funfactorisatie'? En.. hoe zit 't met de moeilijkheidsgraad?

Geplaatst:
comment_1158079

Verbeterd qua realisme of qua 'funfactorisatie'? En.. hoe zit 't met de moeilijkheidsgraad?

Ik denk qua funfactorisatie, en over de moeilijkheidsgraad hoef je het niet te hebben. Bij veel races kan je het instellen. ;)

Geplaatst:
comment_1158214
Staat je PNS al gelinkt met je account?

ja

EDIT: de games staan er al op een heb gevonden waar je je foto's kan bijkijken maar moet nog eerst via mijn ps3 uploaden bedankt voor je hulp :tu:

Bewerkt: door ken9
Mega quote weggehaald

Geplaatst:
comment_1158378

Ik denk qua funfactorisatie, en over de moeilijkheidsgraad hoef je het niet te hebben. Bij veel races kan je het instellen. ;)

nou, het spel kan soms wel moeilijk zijn, vooral de story missies...

en vooral de missies waarbij je persé een C/B klasse auto nodig hebt...

volgende keer dat ik op MCLA kom maak ik ook wat screens van mijn auto's :puh:

Vooral van mijn Nissan 240 SX, die vind ik toch wel het vetst uitzien...

Geplaatst:
comment_1159823
Wie van NFS Underground 2 houd vind dit ook zeker een top spel.

ik ^_^

die was toch voor de ps2 :puh:

Zeker en dat vond ik toen het beste Race spel ooit gemaakt maar nu begin ik toch te twijfelen.

Ik heb nu 6 Thropies :tu: :tu:

Geplaatst:
comment_1159911
Wie van NFS Underground 2 houd vind dit ook zeker een top spel.

ik ^_^

die was toch voor de ps2 :puh:

Zeker en dat vond ik toen het beste Race spel ooit gemaakt maar nu begin ik toch te twijfelen.

Ik heb nu 6 Thropies :tu: :tu:

bij midnightclub of in totaal?

bij midnightclub heb nu momenteel 15 en in totaal 23 :puh:

nfs underground 2 was toen de beste racegame voor de ps2 vond ik maar ze maken weer nieuwe spellen en ze worden voort steets beter dus dat veranderd de hele tijd maar met storyline van midnightclub ben je nog wel ff zoet en daarna de thropys en lekker online scheuren

Bewerkt: door ken9

Geplaatst:
comment_1159961
Ben nu al aan MCLA uitgespeeld...

Is altijd bij mij...

Ik kijk maanden er naar uit, week ervoor heb ik al een ander spel in me hoofd zitten, en hoef ik hem niet meer :puh:

nou al dan heb je flink zitten spelen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.