Geplaatst: 25 augustus 200717 jaren comment_762045 hallo weet iemand waar het cop outfit ligt ik zoek hem steeds maar kan hem niet vinden
Geplaatst: 25 augustus 200717 jaren comment_762047 De Cop-Outfit ligt op het Politiebureau van Washington Beach en je krijgt deze outfit pas na het voltooien van de missie Copland. Je kunt de Cop-Outfit vinden als je naar binnen loopt bij het politiebureau van Washington Beach en dan moet je links afslaan en bij de politie-kluisjes vind je de Cop-Outfit. Klik op de afbeelding om het oorspronkelijke formaat te weergeven. Bewerkt: 25 augustus 200717 jaren door Colonel Cortez
Geplaatst: 25 augustus 200717 jaren comment_762048 Als aanvulling op Colonel Cortez: Als bijvoorbeeld Copland niet lukt , kan je ook de Malibu kopen en na de eerste missie , No Escape? , is dan ook de Cop Outfit beschikbaar.
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764211 De Cop-Outfit ligt op het Politiebureau van Washington Beach en je krijgt deze outfit pas na het voltooien van de missie Copland. Je kunt de Cop-Outfit vinden als je naar binnen loopt bij het politiebureau van Washington Beach en dan moet je links afslaan en bij de politie-kluisjes vind je de Cop-Outfit. Klik op de afbeelding om het oorspronkelijke formaat te weergeven. Toevoeging: raak niet in paniek door het Wanted Level dat je krijgt, door simpelweg de Cop Outfit aan te trekken (in het icoontje lopen) raak je dat weer weg
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_764694 Ik meende dat er ook 1 in vercetti estate lag...? Domme ik
hallo
weet iemand waar het cop outfit ligt ik zoek hem steeds maar kan hem niet vinden