Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_762224

Hallo!

Ik edite zonet een player van SA, nl. de drugsdealer nadat ik wat aanpassingen deed en daarna de aanpassingen attachte en hem wou exporteren naar dff, zegt ie dat ik een model moet selecteren maar als ik iets selecteer een nek ofzo lukt het niet dus wou ik alels maar attacen maar de nek(dummy) kan niet worden geattached wat moet ik doen?

Mvg

Rivel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_774600

Een player (of ped, zelfde verhaal) model editen gaat niet zomaar. Nadat de model is geedit, zijn er polygonen gewijzigd/bijgekomen. Dat wil dus zeggen dat de skin modifier (deze zorgt er voor dat elke vertex geaplied is aan een bone/spline, zonder dit zou de model niet bewegen) niet meer van toepassing is (zelfs al niet meer als je de model inporteerd (geloof ik) ). Wat dus ook weer automatisch wilt zeggen dat je heel de model opnieuw moet riggen. Moeilijke zaak, is niet te doen zonder enige goede ervaring in 3DS Max. Hoe dat riggen in zijn werk gaat, kan ik niet zeggen, aangezien ik nog nooit een player model heb gerigt. Daarvoor zul je denk ik bij GTAForums.com moeten aankloppen, aangezien hier nog nooit iemand een player model heeft gerigt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_774610
Een player (of ped, zelfde verhaal) model editen gaat niet zomaar. Nadat de model is geedit, zijn er polygonen gewijzigd/bijgekomen. Dat wil dus zeggen dat de skin modifier (deze zorgt er voor dat elke vertex geaplied is aan een bone/spline, zonder dit zou de model niet bewegen) niet meer van toepassing is (zelfs al niet meer als je de model inporteerd (geloof ik) ). Wat dus ook weer automatisch wilt zeggen dat je heel de model opnieuw moet riggen. Moeilijke zaak, is niet te doen zonder enige goede ervaring in 3DS Max. Hoe dat riggen in zijn werk gaat, kan ik niet zeggen, aangezien ik nog nooit een player model heb gerigt. Daarvoor zul je denk ik bij GTAForums.com moeten aankloppen, aangezien hier nog nooit iemand een player model heeft gerigt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

OH, toch bedankt! Dan laat ik het maar. Mijn 3ds max ervaring is niet zo hoog. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.