Jump to content
Geplaatst:
comment_69444

Wij als Crew wisten het al een tijdje, misschien sommige leden ook, maar sinds gisteren is het echt een feit.

Mr. Cortez, ex-God Moderator, heeft z'n functie neergelegd.

Hij vond het niet leuk meer, en had er ook niet zo veel tijd meer voor.

Vanaf heden zal hij Megalid zijn, maar we verwachten dat hij niet meer zal komen, misschien eens in de maand.

Tevens de mededeling dat Trigger God Moderator af is, en bij de Superleden gezet is.

Dit omdat hij er veels te weinig is, en daar hebben wij niets aan.

Lantyz en BrokenTable zijn vanaf heden God Moderator.

Vanaf vanmiddag is er bij elke post een nieuwe Button.

De zogenaamde Report Button.

Die kan je gebruiken als je dingen in een post ziet die er niet horen.

Let op!!: Misbruik wordt bestraft!!!

[EDIT: En vanaf heden is die REPORTknop weer verwijderd. De knop bracht niet echt de verbetering die we zochten...]

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 27k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_179286

Vanaf heden kun je, als je de 1.000 posts heb overschreden, je eigen Member Title aanpassen.

Dit kan via Jouw Controle Paneel.

Remember; Misbruik wordt bestraft! (Dus géén Reclame, namen als Admin of Moderator, scheldwoorden etc!)

Geplaatst:
comment_184657

Denk jij dat je veel van GTA3 afweet? Denk jij dat je alle vragen kunt beantwoorden?

Stuur mij dan een PM met de inhoud:

• Persoonlijke Informatie
  • Waarom jij deze positie zou krijgen

Wij zoeken namelijk een nieuwe moderator voor het GTA3 Forum!

Geen garantie dat deze methode echt een Moderator op zal leveren

Alleen Superleden en hoger kunnen solliciteren!

Aangezien we een nieuwe GTA III moderator hebben, kunnen er geen sollicitaties meer worden ingezonden.

En vanaf heden is .Levi. moderator bij de SA Subfora

Easteregg

Geplaatst:
comment_189394

Het San GTAGames forum bestaat nog, maar is voorlopig onzichtbaar voor leden.

Dit omdat RTS nog moet nadenken of hij verder gaat, en hij volgende week 3 weken weg is. Als het zichtbaar zou blijven is er grote kans dat er gepost wordt, waarop alleen RTS het antwoord weet, of dat er geboost wordt.

Geplaatst:
comment_189561

Ik heb een functie enabled. waardoor je bij een avatarkeuze zelf de pixels moet invoeren.

Hierbij voorkom je dat bv bij een avatar van 50x50, hij automatisch vergroot wordt tot 64x64.

Maximale grootte blijft 64x64

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_207744

Na een half jaar Admin te zijn geweest (iets langer), bijna een jaar in de Crew te hebben gezeten, is mijn tijd nu écht aangebroken ...

Andere privéshit schoof GTAForum een stuk opzij, en andere dingen schoven GTAForum en GTAGames van de tafel.

Ik had hier een toffe tijd, met Ups & Downs, but times change and so do i.

:cya:

Bewerkt: door Se7en

Geplaatst:
comment_208711

De timing is slecht, maar ook ik stop als admin. Dat het tegelijk komt met Se7en is puur toeval. Voor de vakantie heb ik het al met de andere admins besrpoken, maar omdat de vakantie eraan kwam heb ik het besluit uitgesteld.

Het afgelopen jaar is er veel tijd in het forum en de walkthrough gaan zitten, nu wordt het tijd om andere dingen te gaan doen. Vooral in m'n werk krijg ik het een stuk drukker en daar moeten andere dingen voor wijken. 1 daarvan is het forum.

Ik heb het hier altijd erg naar mn zin gehad. Leuke discussies gehad, aparte kwesties moeten handelen, maar ook daar leer je van :-)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_217060

Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, is de verbinding met het forum en de website de laatste dagen ontzettend langzaam. Wees gerust, dit ligt niet aan jullie PC. De oorzaak hiervoor zijn netwerk problemen bij het bedrijf dat de verbinding verzorgt tussen onze server en de rest van het internet. Op dit moment kunnen wij hier helaas niets aan veranderen, we zijn hierbij volledig van hen afhankelijk.

Maar er is ook goed nieuws, Joriz is druk doende met een nieuwe server, waarvan de verbinding door een ander bedrijf zal worden verzorgt. De huidige verwachting is dat die nieuwe server binnen twee weken in gebruik kan worden genomen.

Geplaatst:
comment_218465

Ik zie tot m'n grote spijt dat een aantal Crew-wijzigigingen ongemerkt aan dit topic voorbij zijn gegaan. Bij deze, twee wijzigingen die al een paar dagen oud zijn , en helaas ook nog weer een nieuwe. :?

The Godfather heeft zijn taak als Admin neergelegd. In het megaleden forum, gaf hij de volgende reden voor zijn vertrek:

ik stop ermee, laatste tijd niet veel meer aanwezig.

Het nieuwtje is er voor mij af, en me schooljaar word erg zwaar, heb dus prioriteiten moeten stellen.

Heb het hier altijd leuk gevonden, alleen de sfeer is veranderd helaas nope.gif .

het gaat jullie goed.

Bij deze willen we hem in ieder geval bedanken voor z'n inzet en we wensen hem veel succes voor het nieuw schooljaar.

Ook BMW heeft z'n functie neergelegd als moderator. Hij kondigde z'n vertrek aan met de volgende mededeling:

Ik heb hier een poos over nagedacht, maar ik heb besloten mijn mod-functie neer te leggen en verder te gaan als megalid. Dit komt om meerdere redenen, de belangrijkste is eigenlijk dat ik het op dit moment al erg druk heb met andere dingen en dat zal de komende tijd zeker niet minder worden, integendeel. Ik denk dat een aantal van jullie inmiddels al wel gemerkt had dat ik de laatste week of 2 weken al een stuk minder online was dan voorheen. Daarom heb ik besloten om mijn mod-functie neer te leggen omdat ik zelf vind dat je als mod toch meer online hoort te zijn als ik kan zijn.

Dit betekent dus niet dat ik ga vertrekken want dat doe ik niet. Ik zal echt regelmatig nog wel langs komen hoor, maar je daar maar niet druk om. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator en geweldige collega’s. Bedankt jongens.

Ook hem willen we natuurlijk bedeanken voor z'n inzet, en we hopen dat we hem nog regelmatig zien, zoals hij heeft aangekondigd.

Voorzover de achterstallige berichtgeving. Het nieuws van vandaag is dat eclipse stopt met zijn werk als "global moderator", omdat hij het het komende schooljaar te druk krijgt. Hij blijft wel op het forum, en ook zijn taak als moderator van de modding fora blijft hij uitvoeren. We hebben hier natuurlijk begrip voor, vooral ook omdat hij naast moderator ook nog zeer verdienstelijk modder is, waar we hem ook niet willen missen.

Ook eclipse wensen we veel succes in het komende schooljaar.

Hoe en of de verschillende vrijgevallen plekken worden opgevuld, is nog niet definitief besloten, maar nadere mededelingen hierover volgen.. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.