Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69494 ik heb is een CJ model gedled en ik kan hem niet installeren (weet niet hoe ) heb aan de auteur gevraagd hoe en geprobeerd maar ik zit nu vast !! kan iemand mij helpen? plz
Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69886 Djeess...Ik snap jou niet! Praat eens graag normaal, en geef eens wat meer uitleg. Je hebt een Carl Johnson SKIN gedownload en je weet niet hoe je die moet plaatsen bedoel je soms? Eazy! Ga gewoon naar skins en zet het daar. ( gekopieerd) Maar sommige skins moet je iets veranderen of zo. Spijkertje, ____________
Geplaatst: 28 december 200420 jaren comment_70038 ik heb is een CJ model gedled en ik kan hem niet installeren (weet niet hoe ) heb aan de auteur gevraagd hoe en geprobeerd maar ik zit nu vast !!kan iemand mij helpen? plz dat weet ik ... je hebt een skin.bmp die zeit je in je map "skins" dan heb je ook nog een player.dff daarvoor heb je img tool nodig die kan je hier vinden dan open je models --> gta3.img daarnaa zoek je player.dff verwijdert die een vervangt die door degeene die jij hebt gedownload nu doe je rebuild archieve en voilla klaar is kees als je iets niet begrijpt dan vraag je het maar
Geplaatst: 28 december 200420 jaren Auteur comment_70349 dat bedoel ik dus ik had dat gedaan maar dat lukt niet ... hij zegt cannot delete ... dus daarom vroeg ik hulp in
Geplaatst: 28 december 200420 jaren comment_70406 Alleen lezen uit zetten in de GTA VC map. Postaldude
Geplaatst: 28 december 200420 jaren comment_70485 Op GTAGames staat ook een CJ skin maar die lijkt niet echt
Geplaatst: 29 december 200420 jaren Auteur comment_70771 ja weetik maar die is slecht .. ik bedoelde de model die ik had gepost (die joriz heeft weggeveegd) als iemand de link wilt doe me een pm. ps: begrijp nog steeds niet hoe ik dat moet doen
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71386 Ik denk dat je gewoon de aanwijzingen in de readme file volgen, en vooral erop letten, dat je ( zoals postaldude terecht opmerkte) de "alleen lezen" (of "read only" ) vlaggen voor de hele VC directory uit hebt staan.
Geplaatst: 30 december 200420 jaren Auteur comment_71590 duss die moet aan ? mij hebben ze gezegd dat die uit moest ... en als ik de model wil replace zegt ie cannot replace ... en bij andere stuff ook Bewerkt: 30 december 200420 jaren door fullmetal
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71639 Heb je op het moment dat je pc die foutmelding geeft,VC nog aanstaan? Als dat zo is moet je VC ff afsluiten
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71913 Replace hem niet, maar delete de oude en add de nieuwe. Dan werkt het. 1 ding vind ik hier dom aan, je kunt maar 1 skin tegelijk en als je een nieuwe wilt moet je weer helemaal met die IMG tool gaan zitten klooien <_<
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72215 jep maar er zitten wel wat witte streepjes in zn haar weet niet of dat zo hoort :huh: Bewerkt: 30 december 200420 jaren door Bridgeman
ik heb is een CJ model gedled en ik kan hem niet installeren (weet niet hoe ) heb aan de auteur gevraagd hoe en geprobeerd maar ik zit nu vast !!
kan iemand mij helpen? plz