Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763294 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelen greetings from moechy
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_764739 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelengreetings from moechy Welleeuhh, Ycto en ik zijn bezig met een project. Maar ik weet nog niet of we nog hulp nodig hebben. Ik PM je nog wel es.
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767628 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelengreetings from moechy Kijk in Sa:General,daar vind je alle projecten,er zijn 3 projecten bezig; The Don(die nog leden zoekt) A San Andreas Story(die al begonnen zijn,kijk zeker naar de afleveringen) 24(ik denk dat die ook mensen zoeken) Stuur een PM naar de leiders om meer info
hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde
maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelen
greetings from moechy