Jump to content

Featured Replies

comment_763347

ik geef die eerste een : 5/10 want ik hou niet zo van dragonball z

de 2de: een 8/10 gefeliciteerd die ziet er top uit :klap:

de 3de: iets minder een 7,5/10 ik hou niet zo van spiderman maar hij is wel mooi gemaakt :tu:

de laatste:de mooiste een 10 die vind ik heel mooi passen de achtergrond het plaatje _O_

• Author
comment_763384
ik geef die eerste een : 5/10 want ik hou niet zo van dragonball z

de 2de: een 8/10 gefeliciteerd die ziet er top uit :klap:

de 3de: iets minder een 7,5/10 ik hou niet zo van spiderman maar hij is wel mooi gemaakt :tu:

de laatste:de mooiste een 10 die vind ik heel mooi passen de achtergrond het plaatje _O_

okej bedankt, ik vond die sig van spiderman zelf alleen niet echt mooi heb hem nu veranderd en is nu echt heel mooi geworden, die van Dragonball Z vind ik van deze 4 juist de mooiste, haha, mja en van a man apart vind ik ook niet echt mooi

comment_767959

Inderdaad :)

Die van dragon ball z vind ik ook de mooiste, alleen moet je nog wat meer met te tekst proberen, die past er niet zo goed bij. Die is bij mij 8/10.

2de: Ook hier kan je meer met de tekst doen :). 7/10 de motion blur past wel goed bij de render.

3de: Hier is de tekst wel goed :). Je kan misschien nog wat met brightness en contrast spelen, de kleuren zijn wat eentonig, 6/10.

4de: Deze vind ik ook wel mooi :), alleen de tekst ook weer, misschien kan je hem op Overlay zetten ofzo, 7.5/10.