Jump to content
Geplaatst:
comment_763440

Hey, ik zag laatst een reclame op TV over speakertjes van Heineken in een pakket van 6 blikjes bier. Ik ging ds gelijk even surfen op internet, en daar zag ik dat vandaag(27 augustus) voor het eerst de speakers in de Albert Heijn XL verkocht werden, mijn moeder ging vandaag naar de winkel, en kocht gelijk die boxen. Vet cool zijn ze. Een klein draad, maar wel handig. Je kan het draadloos doen, maar dan moeten er batterijen in, je kan het ook via een usb doen, als je PC aanstaat...

Heeft 1 van jullie ook dit?

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_775379

Ik heb ze ook sinds zaterdag, en het zijn echt wel coole speakertjes. Ik heb ze nu ophangen bij mijn bureau, naast mijn spiegel met het logo van Gulpener Bier (de allerlekkerste) erop. Nog een tip trouwens voor de dames en heren: sluit de speakertjes aan op een wat sterkere lichtnetadapter (wel 4,5 V, maar wat meer Ampères), dan gaan ze harder dan wanneer je er batterijen in doet.

:biertje: Nuke[NL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.