Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763476 Halo mede gta fans, ik zoek een mod schop om een Rancher te tunnen waar kan dit? gr. fiegel5 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ps. omdat ik een beetje in de war was, was het topic te onduidelijk en heb daarover medere klachten gehad. Daarom heb ik op 3 september om 17:35 dit topic was duidelijker en begrijpelijker gemaakt. Bewerkt: 3 september 200717 jaren door fiegel5
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764487 ik kom die trensfender van san fierro niet in .. ik snap er niks van .. of kunnen daar alleen bepaalde auto´s in ?
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764508 ik kom die trensfender van san fierro niet in .. ik snap er niks van .. of kunnen daar alleen bepaalde auto´s in ? Hmm in welke ga je dan? En heb je wel echt een gevonden Rancher?
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_765009 Bestaat er soms een mod waarmee je politie auto's can tunen?
Geplaatst: 31 augustus 200717 jaren Auteur comment_766396 Bestaat er soms een mod waarmee je politie auto's can tunen? ik heb gezocht voor je en kon helaas niks vinden dus lijkt het mijn van niet maar anders kijk gewoon even op onze groote vriend google gr. fiegel5
Halo mede gta fans,
ik zoek een mod schop om een Rancher te tunnen waar kan dit?
gr.
fiegel5
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps. omdat ik een beetje in de war was, was het topic te onduidelijk en heb daarover medere klachten gehad. Daarom heb ik op 3 september om 17:35 dit topic was duidelijker en begrijpelijker gemaakt.
Bewerkt: door fiegel5