Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763691 He,ik ben een muziekfanaat en elke dag speelt er muziek,maar nu hoor ik geen muziek als ik erop klik.Me boxen liggen aan en het ligt niet aan de boxen,want ik heb een test gedaan enz e gingen,dus aan wat ligt het?
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763712 Hier kunnen meerdere mogelijkheden voor zijn. Wie weet zitten de draadje niet goed. Wie weet is je gluidskaart stuk. Wie weet zit er op je toetsenbordt een knopje dempen. Druk die is in. Wie weet gebruik je het programma Winamp of Windows Media Player. Dan heb je een schuivje voor het geluid. Hopelijk heb je er wat aan.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren Auteur comment_763718 Hier kunnen meerdere mogelijkheden voor zijn. Wie weet zitten de draadje niet goed. Wie weet is je gluidskaart stuk. Het ligt niet aan me geluidskaart,want ik heb een test gedaan. Wie weet zit er op je toetsenbordt een knopje dempen. Druk die is in. Daar ligt het niet aan. Wie weet gebruik je het programma Winamp of Windows Media Player. Dan heb je een schuivje voor het geluid. Het ligt ook daar niet aan. Dus wie kan me verder helpen?
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763735 Speelt hij andere geluiden wel af? Misschien heeft het zin om de drivers van je audio kaart opnieuw te instaleren? Greetz
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763739 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren Auteur comment_763741 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763747 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren. Kijk ook eens bij Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten !
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren Auteur comment_763769 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren. Kijk ook eens bij Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten ! Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen?
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763778 Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen?Logisch ! Kijk of daar niets op gedempt staat
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren Auteur comment_763797 Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen?Logisch ! Kijk of daar niets op gedempt staat Nope,er staat niets op gedempt.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763801 hoor je wanneer je winamp gebruikt wel geluid? misschien staat er iets verkeerd in windows media player
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren Auteur comment_763850 hoor je wanneer je winamp gebruikt wel geluid?misschien staat er iets verkeerd in windows media player Ik hoor nergens meer geluid,maar als ik het test,komt er wel geluid uit.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763885 je hoort alleen geen geluid bij muziek bestanden meer? of alleen niet meer wanneer de stereo is aangesloten op de PC? of je test het met een programma op de PC?
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren Auteur comment_764004 je hoort alleen geen geluid bij muziek bestanden meer?of alleen niet meer wanneer de stereo is aangesloten op de PC? of je test het met een programma op de PC? Ik hoor nergens meer muziek,zowel bij msn niet,windows niet en bij muziek niet. Ik hoor niets met "oortjes" en ik test het met "Realtek HD Audio Manager".
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764104 Uhu... Zoals ik het zie: Nergens meer geluid. In geen enkel programma. Via de Realtek Manager wél geluid... Lijkt me toch dat er érgens iets gedempt staat, anders moet je maar zin maken, en je drivers opnieuw installeren.
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren Auteur comment_764106 Uhu... Zoals ik het zie:Nergens meer geluid. In geen enkel programma. Via de Realtek Manager wél geluid... Lijkt me toch dat er érgens iets gedempt staat, anders moet je maar zin maken, en je drivers opnieuw installeren. Ik denk dat het ook een oplossing zal zijn,hoe moet je drivers installeren en waar vind je dat?
He,ik ben een muziekfanaat en elke dag speelt er muziek,maar nu hoor ik geen muziek als ik erop klik.Me boxen liggen aan en het ligt niet aan de boxen,want ik heb een test gedaan enz e gingen,dus aan wat ligt het?