sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 He,ik ben een muziekfanaat en elke dag speelt er muziek,maar nu hoor ik geen muziek als ik erop klik.Me boxen liggen aan en het ligt niet aan de boxen,want ik heb een test gedaan enz e gingen,dus aan wat ligt het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExploudeD Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Hier kunnen meerdere mogelijkheden voor zijn. Wie weet zitten de draadje niet goed. Wie weet is je gluidskaart stuk. Wie weet zit er op je toetsenbordt een knopje dempen. Druk die is in. Wie weet gebruik je het programma Winamp of Windows Media Player. Dan heb je een schuivje voor het geluid. Hopelijk heb je er wat aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Hier kunnen meerdere mogelijkheden voor zijn. Wie weet zitten de draadje niet goed. Wie weet is je gluidskaart stuk. Het ligt niet aan me geluidskaart,want ik heb een test gedaan. Wie weet zit er op je toetsenbordt een knopje dempen. Druk die is in. Daar ligt het niet aan. Wie weet gebruik je het programma Winamp of Windows Media Player. Dan heb je een schuivje voor het geluid. Het ligt ook daar niet aan. Dus wie kan me verder helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Speelt hij andere geluiden wel af? Misschien heeft het zin om de drivers van je audio kaart opnieuw te instaleren? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren. Kijk ook eens bij Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Rechtsonderin bij de klok zit een speaker icoontje. Dubbelklik daarop en de balkjes terug omhoog zetten of het vinkje voor ''dempen'' uitzetten. Kijk ook eens of er niet een koptelefoon aangesloten is. Daar ligt het niet aan,ik heb niets gedempt.En ik heb geen zin om iets opnieuw te installeren. Kijk ook eens bij Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en Audioapparaten ! Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen?Logisch ! Kijk of daar niets op gedempt staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Op Vista staat dat er niet,wel hardware&geluiden,wat moet ik nu doen?Logisch ! Kijk of daar niets op gedempt staat Nope,er staat niets op gedempt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G13nn Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 hoor je wanneer je winamp gebruikt wel geluid? misschien staat er iets verkeerd in windows media player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 hoor je wanneer je winamp gebruikt wel geluid?misschien staat er iets verkeerd in windows media player Ik hoor nergens meer geluid,maar als ik het test,komt er wel geluid uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G13nn Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 je hoort alleen geen geluid bij muziek bestanden meer? of alleen niet meer wanneer de stereo is aangesloten op de PC? of je test het met een programma op de PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 je hoort alleen geen geluid bij muziek bestanden meer?of alleen niet meer wanneer de stereo is aangesloten op de PC? of je test het met een programma op de PC? Ik hoor nergens meer muziek,zowel bij msn niet,windows niet en bij muziek niet. Ik hoor niets met "oortjes" en ik test het met "Realtek HD Audio Manager". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Uhu... Zoals ik het zie: Nergens meer geluid. In geen enkel programma. Via de Realtek Manager wél geluid... Lijkt me toch dat er érgens iets gedempt staat, anders moet je maar zin maken, en je drivers opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.