Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764058 Hey.. Ik heb HyperCam om video's te maken, das ook gratis en geen limiet. je ziet wel hypercam staan maar boeie.. ik vroeg me af of iemand een goed bewerkings programma voor filmpjes weet? dat je veel effecten en dergelijke kan toevoegen, en makkelijk te gebruiken ik kon zo gauw geen eerder topic vinden..
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764066 Hey..Ik heb HyperCam om video's te maken, das ook gratis en geen limiet. je ziet wel hypercam staan maar boeie.. ik vroeg me af of iemand een goed bewerkings programma voor filmpjes weet? dat je veel effecten en dergelijke kan toevoegen, en makkelijk te gebruiken ik kon zo gauw geen eerder topic vinden.. windows movie maker 2
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren Auteur comment_764173 Bedankt, maar ik vind windows moviemaker tog niet echt zo super goed..
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764353 Ergens in dit forum staan ook nog tutorials voor Vegas 7.0 , gemaakt door mij. Ik denk wel dat je die kan gebruiken , het is niet zo'n super makkelijk programma op het begin. Greetz
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren Auteur comment_764356 Ergens in dit forum staan ook nog tutorials voor Vegas 7.0 , gemaakt door mij. Ik denk wel dat je die kan gebruiken , het is niet zo'n super makkelijk programma op het begin.Greetz ok ty
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764381 Hier is nog een linkje , mocht je het topic nog neit opgevallen zijn Klik!!
Hey..
Ik heb HyperCam om video's te maken, das ook gratis en geen limiet.
je ziet wel hypercam staan maar boeie..
ik vroeg me af of iemand een goed bewerkings programma voor filmpjes weet?
dat je veel effecten en dergelijke kan toevoegen, en makkelijk te gebruiken
ik kon zo gauw geen eerder topic vinden..