Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764205 hallo ik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood. Bedankt
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764214 halloik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood. Bedankt Zou je er misschien even bij kunnen zetten waar je het over hebt? Dan kan ik je misschien wel even helpen.
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren Auteur comment_764223 halloik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood. Bedankt Zou je er misschien even bij kunnen zetten waar je het over hebt? Dan kan ik je misschien wel even helpen. Ik heb een eiland gemaakt voor gta san andreas ( gemodelt ) maar nu heb ik een vijver gemaakt en moest het land omlaag zodat de vijver vol liep maar nu is een tunnel onderwater gaan staan maar nu is mijn vraag kan ik een gat maken in het water over het eiland hoger verplaatsen en een andere water niveua toeveogen alleeen bij de vijver?
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764336 Het is mogenlijk om nieuwe waterlichamen te maken (en oude te verwijderen of veranderen). Dit gaat met het bestand "Water.DAT". Maar hoe dat precies in z'n werking gaat weet ik niet precies. Je zal daarvoor ergens een uitleg moetten vinden.
hallo
ik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood.
Bedankt