Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764277 hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ? want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764287 hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ? want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Het is een compleet in het Nederlands geschreven tutorial, waarin wordt uitgelegd hoe je een server op Windows maakt. Overigens staat vrijwel alle informatie op dezelfde site. Mocht je dus ooit nog een vraag hebben, dan raad ik je aan daar eerst een kijkje te nemen.
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764539 Er zijn hier al heel veel topics over dus kijk eerst is voordatje topic opent..
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019230 hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ? want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Het is een compleet in het Nederlands geschreven tutorial, waarin wordt uitgelegd hoe je een server op Windows maakt. Overigens staat vrijwel alle informatie op dezelfde site. Mocht je dus ooit nog een vraag hebben, dan raad ik je aan daar eerst een kijkje te nemen. dat linkje van jouw doet het niet nou kan ik nog niet veder
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019566 Klopt de wiki doet het niet meer nu kun je hier kijken Kijk hier Dat is dezelfde als die matthijs heeft gegeven. En voor de anderen BACK-UP WIKI SA-MP
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019613 Ik wil er nog eentje toevoegen: ->hier<- staat de tutorital van Sandra over het maken van een server. @Juwayri, Bedankt!!! die had ik nog niet gevonden. Heb ik eindelijk weer een samp-wiki
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020419 Je moet mij niet bedanken maar Think. Hij heeft dit gefixed. Ze vonden het eerst raar dat hij had gedaan, wiki samp is tenslotte gehost bij LW en niet bij Kye. Maar toch is het offline gegaan. Dus, bedankt Think!!!
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020529 Je moet mij niet bedanken maar Think Oke, bij deze dus, bedankt, Think.
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106374 hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ? want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag bij mij doet de pagina het niet is jamer
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106379 Weet wel waar je aan begint, een SA MP server maken is erg moeilijk. Je moet alles goed in elkaar knutselen, alles moet met codes. Het is erg ingewikkeld, en je denkt dat het makkelijk is... Maar dat is niet zo, dan wil ik je erg veel succes wensen ermee. Lees goed de tuts door, en neem evt. contact met <<<Sandra>> of Neosyp voor goede informatie. Succes .
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106787 bij mij doet de pagina het niet is jamer Klopt. De SA-MP wiki duikt her en der op en gaat het volgende moment weer terug off-line. Maar toevallig weet ik nog een back-up van de wiki: Wiki SA-MP (backup)
Geplaatst: 14 september 200816 jaren comment_1110200 Nog een Back-up: SA Real Life Wiki SA:MP Back-up
Geplaatst: 15 september 200816 jaren comment_1112685 Hmm, ik vind het maar akelig irritant iedere keer een wisselende wiki. Als we een actieve moderator hier hadden kon die misschien de samp-FAQ af en toe eens bijwerken... ^^ Bewerkt: 15 september 200816 jaren door Ymosky
hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ?
want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag