Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764342 als je bij de ganton gym hemel gaat kun je mischien twee stripclubs zien. maar drie vragen over die clubs 1:waarom maken ze het? 2:is dit ooit gebruikt in een cutsene? 3:waar is het in het echt te vinden? wie kan het bevragen? zeg het maar dan op. maar ik denk dat ik een krijg. >>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA: General'. <<<
Geplaatst: 31 augustus 200717 jaren comment_766415 kan iemand een kaartje maken waarvan je buiten de misie zonder helmelen de ingang is!! gr. fiegel5
Geplaatst: 31 augustus 200717 jaren comment_766687 kan iemand een kaartje maken waarvan je buiten de misie zonder helmelen de ingang is!!gr. fiegel5 Op dezel plaats kan je na de missie End of the Line bij het crack palace naar binnen.
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_766838 kan iemand een kaartje maken waarvan je buiten de misie zonder helmelen de ingang is!!gr. fiegel5 Op dezel plaats kan je na de missie End of the Line bij het crack palace naar binnen. dankje
als je bij de ganton gym hemel gaat kun je mischien twee stripclubs zien.
maar drie vragen over die clubs
1:waarom maken ze het?
2:is dit ooit gebruikt in een cutsene?
3:waar is het in het echt te vinden?
wie kan het bevragen? zeg het maar dan op.
maar ik denk dat ik een
krijg.
>>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA: General'. <<<