Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik weet nie waar ik dit moet zetten maar Als je een map 'verbergt', hoe kan je er dan weer in? Zal wel simpel zijn (hoop ik..) maar ik ben een n00b op dit gebied. Reageren
Eros Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik heb het even getest, want wist ook niet zeker. Nadat je ze hebt verborgen kun je die gewoon terug bereiken door de locatie van die map in je browser in te geven. C:\Documents and Settings\Naam van de gebruiker\Mijn documenten\NIEUW\Verborgen map In dit geval heb ik dus 'verborgen map' op verborgen gezet, en die is enkel bereikbaar, als je dat invoerd bij je brower (bovenaan waar adres staat). Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Thankx Eros!! Ik heb dat gedaan, maar toen ik in de map kwam was er nog een map die verborgen was, maar je kan dus ook gewoon met de rechtermuisknop in die map klikken, en dan 'Deze Map Aanpassen', zag ik. Bedankt! Bewerkt: 28 augustus 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Tunix Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Nog even een toevoeging: Als je de verborgen mappen wilt weergeven, dan kan je ook in een map bovenaan Extra -> Mapopties -> Weergave en dan moet je wat naar beneden scrollen, en dan 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' aanklikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.