Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_764749 Hoe zorg ik er voor dat een skin, dat je in het begin kan kiezen, enkel voor admins is en dat, als je het toch neemt als normal player, dood gaat? Iets met IfIsPlayerAdmin ofzo, maar ik snap het niet zo goed waar ik dat precies daar moet plaatsen.
Geplaatst: 9 september 200717 jaren comment_773151 Je moet gewoon als speler de server ingaan. En dan pas /rcon login password typen. Dan ben je pas rcon admin van je server. bedankt!! kga het gelijkl proberen! (srrie voor dit soort van dubbelpost mijn fout) >>> Door GTA-Sheep: Beide topics maar even samengevoegd tot eentje<<<
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_870013 Had ik niet een paar dagen geleden zo'n script voor jou gemaakt? (of was dat voor iemand anders?) Bij public OnPlayerSpawn: if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { if(GetPlayerSkin(playerid)== 217) { // verander dit getal naar de skin-id die jij wilt gebruiken. SetPlayerHealth(playerid, 0); ForceClassSelection(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Only admins are allowed to use this skin!"); } } Ik heb het zelf getest, Deze code werkt prima in mijn server. Succes ermee Kan je dit ook gebruiken voor meerdere skins tegelijk (111 117 121, bijvoorbeeld)
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_870025 Gewoon drie keer die code in je mode zetten, en dan de skinid's veranderen. Zo simpel is het
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_870054 Zo kan het ook. Dit is trouwens een ander systeem, toen ik die vorige maakte wist ik nog niet dat de OnPlayerRequestSpawn-callback bestond. Je kan dus die code bij OnPlayerSpawn weghalen. En deze code in je script zetten. public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { new skin = GetPlayerSkin(playerid); if((skin == 111) || (skin == 117) || (skin == 121)) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Admins Only!", 1500, 3); return 0; } } return 1; }
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878550 ik heb een TDM server , en dan staat er . AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,22,272,25,40,4,1); //Worker AddPlayerClass(249,-2653.6443,1388.2767,7.1301,212.8453,23,272,29,270,5,1); //Pimp AddPlayerClass(259,-2642.2583,-274.9985,7.5393,135.0036,25,40,32,250,9,1); //Golfer AddPlayerClass(118,-2157.2119,649.5484,52.3672,267.0820,24,70,31,250,4,1); //Triad AddPlayerClass(50,-1377.4271,466.0897,7.1875,1.0348,22,272,30,300,9,1); //Mechanic AddPlayerClass(165,-1754.9976,958.5851,24.8828,163.2550,31,999,38,999,28,999); //ADMIN AddPlayerClass(274,-2665.4282,635.6348,14.4531,179.8403,33,40,23,272,4,1); //Medic dan wil ik van die ID 165 een admin skin maken , maar hoe zet ik dat er dan bij?
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878562 vervang if((skin == 111) || (skin == 117) || (skin == 121)) met if(skin == 165)
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878677 dat snap ik nog wel , maar waar moet ik de code neerzetten. ben nog veel aan het leren:P public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerClass(playerid, classid); SetupPlayerForClassSelection(playerid); gPlayerClass[playerid] = classid; switch (classid) { case 0: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Worker", 500, 3); } case 1: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Pimp", 500, 3); } case 2: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Golfer", 500, 3); } case 3: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Triad", 500, 3); } case 4: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Mechanic", 500, 3); } case 5: { GameTextForPlayer(playerid, "~g~ADMIN", 500, 3); }
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878687 Dat moet je zelf weten waar je het neerzet, het is een aparte callback.
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_878794 oke , bedankt kan het nog niet testen , moederbord wil niet meewerken om een spel te starten
Hoe zorg ik er voor dat een skin, dat je in het begin kan kiezen, enkel voor admins is en dat, als je het toch neemt als normal player, dood gaat?
Iets met IfIsPlayerAdmin ofzo, maar ik snap het niet zo goed waar ik dat precies daar moet plaatsen.