Jump to content
Geplaatst:
comment_764749

Hoe zorg ik er voor dat een skin, dat je in het begin kan kiezen, enkel voor admins is en dat, als je het toch neemt als normal player, dood gaat?

Iets met IfIsPlayerAdmin ofzo, maar ik snap het niet zo goed waar ik dat precies daar moet plaatsen.

:cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_773151

Je moet gewoon als speler de server ingaan.

En dan pas

/rcon login password
typen. :)

Dan ben je pas rcon admin van je server.

bedankt!! kga het gelijkl proberen! (srrie voor dit soort van dubbelpost mijn fout)

>>> Door GTA-Sheep: Beide topics maar even samengevoegd tot eentje<<<

  • 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_870013

Had ik niet een paar dagen geleden zo'n script voor jou gemaakt?

(of was dat voor iemand anders?) :?

Bij public OnPlayerSpawn:

if(!IsPlayerAdmin(playerid)) {
if(GetPlayerSkin(playerid)== 217) {	//  verander dit getal naar de skin-id die jij wilt gebruiken.
SetPlayerHealth(playerid, 0);
ForceClassSelection(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Only admins are allowed to use this skin!");
}
}

Ik heb het zelf getest,

Deze code werkt prima in mijn server. :)

Succes ermee

Kan je dit ook gebruiken voor meerdere skins tegelijk (111 117 121, bijvoorbeeld)

Geplaatst:
comment_870054

Zo kan het ook.

Dit is trouwens een ander systeem, toen ik die vorige maakte wist ik nog niet dat de OnPlayerRequestSpawn-callback bestond.

Je kan dus die code bij OnPlayerSpawn weghalen.

En deze code in je script zetten.

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) 
{
	new skin = GetPlayerSkin(playerid);
	if((skin == 111) || (skin == 117) || (skin == 121))
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~r~Admins Only!", 1500, 3);
		return 0;
	}
}
return 1;
}

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_878550

ik heb een TDM server , en dan staat er .

AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,22,272,25,40,4,1); //Worker

AddPlayerClass(249,-2653.6443,1388.2767,7.1301,212.8453,23,272,29,270,5,1); //Pimp

AddPlayerClass(259,-2642.2583,-274.9985,7.5393,135.0036,25,40,32,250,9,1); //Golfer

AddPlayerClass(118,-2157.2119,649.5484,52.3672,267.0820,24,70,31,250,4,1); //Triad

AddPlayerClass(50,-1377.4271,466.0897,7.1875,1.0348,22,272,30,300,9,1); //Mechanic

AddPlayerClass(165,-1754.9976,958.5851,24.8828,163.2550,31,999,38,999,28,999); //ADMIN

AddPlayerClass(274,-2665.4282,635.6348,14.4531,179.8403,33,40,23,272,4,1); //Medic

dan wil ik van die ID 165 een admin skin maken , maar hoe zet ik dat er dan bij?

Geplaatst:
comment_878677

dat snap ik nog wel , maar waar moet ik de code neerzetten. ben nog veel aan het leren:P

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

{

SetPlayerClass(playerid, classid);

SetupPlayerForClassSelection(playerid);

gPlayerClass[playerid] = classid;

switch (classid) {

case 0:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~Worker", 500, 3);

}

case 1:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~Pimp", 500, 3);

}

case 2:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~Golfer", 500, 3);

}

case 3:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~Triad", 500, 3);

}

case 4:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~Mechanic", 500, 3);

}

case 5:

{

GameTextForPlayer(playerid, "~g~ADMIN", 500, 3);

}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.