Jump to content
Posted
comment_764796

Ik heb het nog maar een tijdje maar het is wel super super irritant. Ik ben aan een game mode aan het werken en dan als ik de compille/run knop gebruik of soms zelfs al direkt als ik PAWNO open dan wordt de naam van de gamemode veranderd in bv: "blabla~1.pwn" terwijl de oorspronkelijke naam "blablabla.pwn" was. En hij zet de .amx die gemaakt wordt in de map waar hij eerst stond en ook nog is gewoon op "C:/" wat ook vrij irritant is.

Weet iemand hoe ik dit oplos. Ik gebruik gewoon de standaard PAWNO die bij de server (v0.2.1 R2) dus dat moet me wel goed lijken... :Y

Edit:

Dat van "~1" heb ik juist uitgevonden dat komt als de naam te lang is :schater: maar het blijft wel irritant dat hij het bestand dan opslaagt op C:/ gewoon :s

Edited by Argon

Featured Replies

comment_768449

gewoon de eerste keer als je het bestand opent eventjes het bestand onder de volledige naam opslaan, daarna compiled PAWNO de file telkens onder de juiste naam. En ja, het komt voor als een bestandsnaam teveel tekens bevat.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.