Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_764817 hallo ik doe gta san andreas MP: SA online en daar heb ik een account op een server waar je geld moet verdienen. maar mijn vraag ik krijg wel is een gele tekst in beeld waar het volgende op staat: Mark657 adds $ 850000 to bounty on denkalshenk. (denkalshenk is mijn naam online) ik neem aan dat iemand geld aan mijn probeerd te geven. maar hoe kan ik het in ontvangst nemen? of op de bank zetten? want het staat er alleen ik krijg het niet dus hoe kan ik het aan nemen?
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767030 Dat komt omdat een Moderator dat heeft veranderd. 'denkalshenk' is nu niet bepaald een handige titel, je plaatst wel je gamenaam, mar dat geeft niet aan wat je vraag/opmerking/iets anders is. Omdat je vraag over je 'Bounty' gaat, is het slimmer om dat als titel te nemen. Waaarschijnlijk is dit de reden . Je kan ook in je beginpost kijken of daar een Mod-Tag/Reden van bewerken staat, dat geeft ook info. EDIT: Nu ik zie dat dat er niet staat, kun je ook altijd nog een PB sturen naar de moderator(s) van het betreffende forum. In dit geval dus Azer. Bewerkt: 1 september 200717 jaren door VWO-er
hallo ik doe gta san andreas MP: SA online en daar heb ik een account op een server waar je geld moet verdienen.
maar mijn vraag ik krijg wel is een gele tekst in beeld waar het volgende op staat: Mark657 adds $ 850000 to bounty on denkalshenk.
(denkalshenk is mijn naam online)
ik neem aan dat iemand geld aan mijn probeerd te geven.
maar hoe kan ik het in ontvangst nemen?
of op de bank zetten? want het staat er alleen ik krijg het niet dus hoe kan ik het aan nemen?