Jump to content
Geplaatst:
comment_764960

Goedemorgen allemaal :puh:

Ik was een beetje aan het rommelen, en ik vraag me nu af hoe ik in GTA SA de explosies groter maak. Niet de textures of in effects.fxp, maar echt als je een bom laat vallen dat al het leven in Los Santos weggevaagd is. Ik heb al iets in Weapon.dat geprobeert maar nu schiet de (niet hittegeleide) rocket launcer i.p.v. normale raketten een hittegeleide raketLANCEERDER (het ''projectiel'' heeft dus het model gekregen van een hittegeleideraketlanceerder) af.

Waar kan ik het explosie-effect van een wapen dus editen?

(Een klasgenoot heeft een soort van Hiroshimabom voor de Hydra gedownload, maar wil de link niet geven. En ook is die mod nog een SCM-mod. Maar hij zegt zoveel dus...)

PS. Ik bedoel dat de explosie extreem sterk is, dus dat je van var nog damage kan hebben, en niet dat de textures/lichteffecten simpelweg alleen groter worden.

Bewerkt: door ikt

  • Reacties 37
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_766536

Weet je wat?

Gebruik de Hot Adrenaline mod!

Dat is de beste en de mooiste mod ooit gemaakt.

De explosies zijn er gaver uit en ze zijn ook een stukken groter!

Ook het vuur is prachtig!

Ik zal de link opzoeken.

>>KLIK<<

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_766582
Zoals ik al dacht bestond die niet want hij wou niet zeggen van waar :puh:

Geen probleem ik wil deze mod toch afwerken xD

Effe kijken naar die link van jou !

Tom :cya:

Wat bedoel je met "hij wou niet zeggen van waar "?

Geplaatst:
comment_766584
Een klasgenoot heeft een soort van Hiroshimabom voor de Hydra gedownload, maar wil de link niet geven. En ook is die mod nog een SCM-mod. Maar hij zegt zoveel dus...

PS. Ik bedoel dat de explosie extreem sterk is, dus dat je van var nog damage kan hebben, en niet dat de textures/lichteffecten simpelweg alleen groter worden.

Dat bedoel ik :puh:

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Geplaatst:
comment_766748

Waarom wil je dat iedereen doodgaat tijdens de explosies!?

Er gaan al redelik veel dood!

Wil je massavernietigingswapen hebben of zo? :schater:

En in scm kloten is al heel erg moeilijk.

Gebruik gewoon de mod die ik je gaf!

Geplaatst:
comment_766879

Je kunt niet al het leven uit roeien :N

Aangezien de Engine van GTA Auto's en mensen pas spawnt als je bij ze in de buurt komt zijn ze er dus ook niet als jij ergens een explosie veroorzaakt die de hele stad zou moeten uit moorden :clown:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_766881

Maar 100% zit het niet in de effects.xfp, want ik heb een kernexplosie doen ontstaan (uberlagg) maar de schadeafstand is nog steeds hetzelfde. Ik denk dat er iets anders die met explosies te maken heeft, en als we dan dan gevonden hebben wordt het makkelijk.

@T@rget, nou, ok niet heel SA dan, maar zover de ''bewegende objecten'' drawdistance reikt. In ieder geval, je bent niet erg veilig als er er 50 meter (of meer :puh:) vanaf staat. En als het SCM moden al lukt (.:TOM:.) kan hij ervoor zorgen dat een heel gebied rond de explosie nog steeds een soort van gevaarlijk is, net zoals bij GMOD10.

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_766919

Ik zou hulp nodig hebben van een iets meer ervaren scmer dan want ik weet niet echt hoe ik een thread moet maken die defineerd wanneer een object de grond, een auto, of een ped aanraakt en die als dat zo is het particle effect EXPLOSION_FUEL_CAR create op de plaats waar de bom gevallen is en alle auto's laat ontploffen in een radius van 200 m en alle peds killed. Perfect mogelijk :puh: Moeilijk wel :puh: De auto's laten ontploffen is hetzelfde systeem als uit de cheat ervoor. De particle laten maken weet ik met welke opcodes maar ik kan de opcode niet afmaken. De bom laten we vallen met de mod vann spaceeinstein :puh:

Tom :cya:

De code van z'n mod zit in een text bestandje naast de readme dus ik vrij te gebruiken :puh:

Hij zegt Use this as a guide ! :puh:

Bewerkt: door .:TOM:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.