Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren weet iemand hoe ik een sami script kan maken voor autos en ook met meedere autos alvastbedankt
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren Auteur Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:. ik vraag alleen maar of iemand kan helpen en als dat niet goed is weet ik het ook niet meer
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt.. .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren Auteur En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt...:TOM:. ik vraag niet voor een tut maar voor een uitleg en het hoeft niet te worden geschreven een link is ook goed
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200718 jaren Auteur Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:. ok dan hoop ik dat ie komt
Geplaatst: 31 augustus 200718 jaren Er bestaan al tuts over SAMI. Maar wel in heel andere talen, zoals Duits. Ken je geen Duits, dan kun je het hierbij laten. Ken je toch Duits? >>KLIK<<
weet iemand hoe ik een sami script kan maken voor autos
en ook met meedere autos
alvastbedankt