Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_765296 Hey, Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het?
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765359 Hey,Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het? Vóor dat de auto je raakt moet je wegspringen, normaal moet Tommy dat dan doen
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren Auteur comment_765454 Hey,Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen. Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het? Vóor dat de auto je raakt moet je wegspringen, normaal moet Tommy dat dan doen Ok Thankx GhostRider!
Hey,
Een keer toen zat ik voor de lol rondjes te jumpen om me dood te lachen als ik de replay zag, maar ik jumpte een keer voor een auto en toen jumpte (Tommy Vercetti) weg en rolde toen op de grond, je weet wel, net zoals voetgangers wel eens doen.
Maar het lukt me niet meer, hoe doe je het?