Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765361 als ik de standaard sannybuilder stripped versie van de vc main neem en die in het spel zet en playerpositiontool aan ik loop naar de plek waar ik een pcj wil hebben druk op F4 en ik maak een code zoals dit 014B: $BIKE = init_parked_car_generator #BIKE -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 468.010681152344 -1301.50512695313 11.0712308883667 angle 0 014C: set_parked_car_generator $BIKE cars_to_generate_to 101 die is direct naast de standaard spawnplek (de coords zijn gevonden met de unlimeted trainer) dus als ik opsla (wel dat hij de main vervangt) dan vc opstart en newgame druk dan staat er niks :S weet iemand een oplossing?
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765381 Probleem is dat er geen voertuig van het model #BIKE bestaat. De voertuigen die beschikbaar zijn, kun je terugvinden in het bestand "default.ide" onder het kopje "cars". Het model-type (wat je in die scm code moet gebruiken) staat als tweede op iedere regel, voor de pcj is dit dus "pcj600". De correcte code moet dus zijn 014B: $BIKE = init_parked_car_generator #PCJ600 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 468.010681152344 -1301.50512695313 11.0712308883667 angle 0 014C: set_parked_car_generator $BIKE cars_to_generate_to 101 Nu zou hij wel moeten spawnen. Je moet er alleen wel rekening mee houden, dat wanneer je een voertuig op deze manier plaatst, vlakbij de plek waar de de speler spawned, dat het voertuig er soms niet direct staat. Je moet dan eerst een eindje weglopen en weer terugkomen.
Geplaatst: 3 september 200717 jaren Auteur comment_768603 ok zal ik straks thuis wel ff proberen hoop dat het lukt
als ik de standaard sannybuilder stripped versie van de vc main neem en die in het spel zet en playerpositiontool aan
ik loop naar de plek waar ik een pcj wil hebben
druk op F4 en ik maak een code zoals dit
die is direct naast de standaard spawnplek (de coords zijn gevonden met de unlimeted trainer)
dus als ik opsla (wel dat hij de main vervangt) dan vc opstart en newgame druk dan staat er niks :S
weet iemand een oplossing?