Jump to content
Geplaatst:
comment_765361

als ik de standaard sannybuilder stripped versie van de vc main neem en die in het spel zet en playerpositiontool aan

ik loop naar de plek waar ik een pcj wil hebben

druk op F4 en ik maak een code zoals dit

014B: $BIKE = init_parked_car_generator #BIKE -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 468.010681152344 -1301.50512695313 11.0712308883667 angle  0
014C: set_parked_car_generator $BIKE cars_to_generate_to 101

die is direct naast de standaard spawnplek (de coords zijn gevonden met de unlimeted trainer)

dus als ik opsla (wel dat hij de main vervangt) dan vc opstart en newgame druk dan staat er niks :S

weet iemand een oplossing?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_765381

Probleem is dat er geen voertuig van het model #BIKE bestaat. De voertuigen die beschikbaar zijn, kun je terugvinden in het bestand "default.ide" onder het kopje "cars". Het model-type (wat je in die scm code moet gebruiken) staat als tweede op iedere regel, voor de pcj is dit dus "pcj600".

De correcte code moet dus zijn

014B: $BIKE = init_parked_car_generator #PCJ600 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 468.010681152344 -1301.50512695313 11.0712308883667 angle  0
014C: set_parked_car_generator $BIKE cars_to_generate_to 101

Nu zou hij wel moeten spawnen. Je moet er alleen wel rekening mee houden, dat wanneer je een voertuig op deze manier plaatst, vlakbij de plek waar de de speler spawned, dat het voertuig er soms niet direct staat. Je moet dan eerst een eindje weglopen en weer terugkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.