Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_767888

Jup

Zo geef ik hem 6.5/10

Zonder die zwarte lijnen bovenaan geef ik hem 8/10 :D.

Volgens mij is hij veel mooier zonder die zwarte lijnen!

De kleur van de boom en het gras past goed bij het oranje/geel.

De glitters maken het af. :)

Good Job :D

Geplaatst:
comment_770526

de 2de vind ik mooier dan de eerste, alleen zou ik misschien die lijnen die vanuit de rechter bovenhoek komen, doortrekken tot achter die wolken.

voor de rest wel zeer mooi :) 9/10 :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_771024
de 2de vind ik mooier dan de eerste, alleen zou ik misschien die lijnen die vanuit de rechter bovenhoek komen, doortrekken tot achter die wolken.

voor de rest wel zeer mooi :) 9/10 :)

Dat was eerst ook mijn planning, maar ik ben nog niet zo goed met de Pen Tool, en het laatste stukje had ik verkloot. Dus had ik het maar zo gedaan. Bedankt voor je rate :)

Geplaatst:
comment_772807

Kleine bump, maarja. Tunix, zou je zoiets als die eerste wallpaper op 1400x900 formaat kunnen krijgen? Ik vind 'm geweldig maar ik heb een 20" widescreen dus 1024x768 wallpapers werken niet zo lekker bij mij :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_772816
Kleine bump, maarja. Tunix, zou je zoiets als die eerste wallpaper op 1400x900 formaat kunnen krijgen? Ik vind 'm geweldig maar ik heb een 20" widescreen dus 1024x768 wallpapers werken niet zo lekker bij mij :7

'Tuurlijk. Even kijken...

Edit:

post-47895-1189351001_thumb.png

Goed?

Bewerkt: door Tunix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.