Jump to content
Geplaatst:
comment_765485

Spy Movies presents

asasey6.png

Een schot. Dan niets meer. Vader is dood.

Julio is terug uit Vice. Ontzet is hij over de dood van zijn vader, een goede oude man, die altijd tegen iedereen aardig was. Waarom moest dit gebeuren? Xifren en Julio kunnen het niet aan zonder hun vader en gaan het slechte pad op, het pad dat misschien zal leiden naar de ontrafeling van de moord op vader...

A San Andreas Story is een nieuwe serie die uit enkele afleveringen (5-10) zal bestaan. Het wordt een spannende serie waar criminaliteit en avontuur centraal staan. Elke aflevering duurt rond de 5 minuten, sommigen misschien iets langer of korter. Door het niet al te lang te houden kunnen er vaker afleveringen worden uitgegeven.

Wie doen er mee aan A San Andreas Story?

-$NeoSyp$

-Gtaboy107

-BigBoss

-Kevinsoftware (enkel aflevering 1)

-Sevaboy (enkel aflevering 4)

Aflevering 1

Aflevering 2

Aflevering 3

Aflevering 4

Aflevering 5

Aflevering 6

Hier posten is momenteel nog verboden!

Laatste edit:

Bewerkt: door $NeoSyp$

• Reacties 133
  • Bezichtigingen 6.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_767227
Nu vind ik dat er meer actie is,maar toen jullie die auto wilden verkopen,toen reed je weer weg met die auto,moest jullie die auto niet geven?

Maar KUTGW,wanneer komt het vervolg?

Hey,

het vervolg komt morgen. Die verkoop was iets anders. Helaas was het niet helemaal goed te zien door de het kwaliteitsverlies van youtube, maar de koper was net klaar met zijn testrit, en het was Julio die daar stond.

Oh en sevaboy, je bent trouwens aangenomen in onze productie. Gtaboy107 is er vandaag niet, en we hebben minstens 3 personen nodig, dus zeg maar als je nog mee wilt doen, dan stuur ik je het ip via pb.

Geplaatst:
comment_767284

Damn, jullie zijn hier echt megagoed in, ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering!

Oh en SA Piloot: Voor het geval als het te snel gaat, kun je op pauze klikken, dan heb je meer tijd om het te lezen (verpest misschien wel een beetje de video maar goed).

Geplaatst:
comment_767511

Dat was een beginpost,die is nog nooit gewijzigt,als je kijkt bij de vorige post van NeoSyp,dan mag je al posten.

*bump*

Morgen komt aflevering 4 uit,dan stop ik ook met deze serie en zal ik me gaan uiten op The Don en met me privéleven,dus jammer genoeg niet meer veel Gtaf.

>>> Door _KoE_Mzungu: Een onnodige bump! Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. :) <<<

Geplaatst:
comment_768051
*bump*

>>> Door _KoE_Mzungu: Een onnodige bump! Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen.:)<<<

Mag ik vragen wat een Bump is????

Voor de rest KUTGW het is/wordt een leuke serie.

Geplaatst:
comment_768065

Wauw, goed gedaan. Ik heb ze alledrie al gekeken en ik krijg er maar niet genoeg van. Ga zo door! Mijn enige opmerking is dat ik het jammer vind dat er in aflevering 3 humor plaatsvond (Ambulance rijd Julio neer, hij staat daarna gewoon op! Hij steelt een auto en zegt: 'Eey mn lievelingskleur!' enz.) terwijl aflevering 1 en 2 echt heel serieus is. Ik zou dus gewoon doorgaan met serieuze afleveringen, deze worden het meest gewaardeerd! En werk aan jullie verhaal, verzin spannendere dingen! Bijvoorbeeld: Laat Julio en Xyfren vrienden ontmoeten, een meisje ofzo en dat ze dan ruziemaken om haar enz enz :7

Geplaatst:
comment_768158

Top :tu:

Echt waar, in vergelijking met jullie eerdere producties zijn jullie zó ontzettend vooruit gegaan. Hoewel nog niet alle dingen echt kloppen (ambulance rijdt Julio om en hij staat rustig op, personage stapt uit auto en loopt door de deur heen en nog wel meer van dat soort slordigheidjes) is alles prachtig gedaan voor een filmpje dat door middel van een game is gemaakt. Ik zou nog wel graag stemmen willen horen, maar ik weet dat dat (op dit moment) waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn. Op zich geeft dat ook niet zoveel, maar jullie moeten er wel voor zorgen dat de tekst en dergelijke dan wel klopt. Dat lukt jullie dan grotendeels ook wel. Verder zou ik graag andere camerastandpunten willen zien. Momenteel volgt de camera elke keer een persoon, het zou leuk zijn als jullie de camera op een neutraal standpunt zouden plaatsen en dat jullie dan zo de situatie tonen. Natuurlijk moet die camera wel een beetje bewegen, want anders ziet dat er ook weer zo suf uit als de camera steeds zo stil staat (misschien met behulp van een camera-hack of zo?).

Voor de rest is het echt mooi, ik zal deze serie zeker volgen. Keep up the good work!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.