Jump to content
Geplaatst:
comment_765485

Spy Movies presents

asasey6.png

Een schot. Dan niets meer. Vader is dood.

Julio is terug uit Vice. Ontzet is hij over de dood van zijn vader, een goede oude man, die altijd tegen iedereen aardig was. Waarom moest dit gebeuren? Xifren en Julio kunnen het niet aan zonder hun vader en gaan het slechte pad op, het pad dat misschien zal leiden naar de ontrafeling van de moord op vader...

A San Andreas Story is een nieuwe serie die uit enkele afleveringen (5-10) zal bestaan. Het wordt een spannende serie waar criminaliteit en avontuur centraal staan. Elke aflevering duurt rond de 5 minuten, sommigen misschien iets langer of korter. Door het niet al te lang te houden kunnen er vaker afleveringen worden uitgegeven.

Wie doen er mee aan A San Andreas Story?

-$NeoSyp$

-Gtaboy107

-BigBoss

-Kevinsoftware (enkel aflevering 1)

-Sevaboy (enkel aflevering 4)

Aflevering 1

Aflevering 2

Aflevering 3

Aflevering 4

Aflevering 5

Aflevering 6

Hier posten is momenteel nog verboden!

Laatste edit:

Bewerkt: door $NeoSyp$

• Reacties 133
  • Bezichtigingen 6.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_768835

cooool waneer komt volgende aflevering ik vind ze goed gemaakt aleen met die swat wage vond ik jammer dt die ene vent hem volgende en die gwn stond die swat wagen en dt stuk dt die ene werd opgepak stond de swat auto op de stoep jammer ma voor rest ws alles goed :tu::D

Geplaatst:
comment_768960
cooool waneer komt volgende aflevering ik vind ze goed gemaakt aleen met die swat wage vond ik jammer dt die ene vent hem volgende en die gwn stond die swat wagen en dt stuk dt die ene werd opgepak stond de swat auto op de stoep jammer ma voor rest ws alles goed :tu::D

Er was geen swat auto,het was een Enforcer,maar ik heb besloten om te beginnen met The Don als A San Andreas Story eindig,(we moeten wel leden hebben :) )zo hebben jullie nog een beetje entertenmaint :)

Geplaatst:
comment_769387

ik wis de naam neit meer vn die enerforce daarom zei ik ma swat wage dt da van die ventjes uitkome als ze je achtervlogen snappie :D

Bewerkt: door indo1991

Geplaatst:
comment_769894
Wanneer komt de volgende weeer? :klap:

Jullie zouden dit hele topic is moeten doorlezen,

Neo, heeft eerder gezegd dat hij het druk heeft, heb geduld en wacht zoals de rest.

School is een stuk belangrijker dan ons entertainen.

:tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_770109

Hey,

ik moet hierbij meededelen dat aflevering 5 in het weekend uitkomt. Doordeweeks heb ik namelijk heel weinig tijd, en die tijd die is heb besteed ik dan liever aan even gamen, want zo lang heb ik niet. Waarschijnlijk komt 5 vrijdag/zaterdag en 6 zondag.

Geplaatst:
comment_770223
Wanneer komt de volgende weeer? :klap:

Jullie zouden dit hele topic is moeten doorlezen,

Neo, heeft eerder gezegd dat hij het druk heeft, heb geduld en wacht zoals de rest.

School is een stuk belangrijker dan ons entertainen.

:tu:

dat doe k ook..

maar k was nieuwsgierig of er dese week nog 1 kwam.. ^_^

Geplaatst:
comment_771851
Hey,

ik moet hierbij meededelen dat aflevering 5 in het weekend uitkomt. Doordeweeks heb ik namelijk heel weinig tijd, en die tijd die is heb besteed ik dan liever aan even gamen, want zo lang heb ik niet. Waarschijnlijk komt 5 vrijdag/zaterdag en 6 zondag.

Ze zijn zo vet, ik kan echt niet wachten ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_771932
tss weekend

ik hoop dat het niet lang duurt :klap:

Ik kan je gerust stellen, want aflevering 5 is nu af! Momenteel wordt hij gecreeerd door WMM, en zometeen ga ik hem uploaden. Dit de langste aflevering tot nu toe, met maar liefs 11 minuten (en een half)! Overigens wordt aflevering 6 de laatste aflevering, en deze komt morgen.

Bewerkt: door $NeoSyp$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.