Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765501 Ik wil graag weten hoe doen ze dit: Gtaforum.nl heeft als je bij de users kijken die online zijn dit staan: Administrator Global moderator Moderator Megalid superlid lid Iets anders mischien maar het kan ook met IPBfree want Veritty ( sorry als ik het fout schrijf ) heeft het ook. Nu si dus mijn vraag hoe doe je dat want ik zou het ook graag willen. Alvast bedankt . MVG, gtaman122
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765582 Als je het met IPBFREE zou willen doen dan zou je dit moeten doen. Ga eerst naar je admin paneel ! Scroll naar beneden en misschien kom je dit wel tegen (Users and Groups ) Zoek nu (Manage User Groups) op ! Klik bijvoorbeeld op Admin ! Naast admin zie je edit klik daar nu op. Typ bij de optie Online List Format [Prefix] dit in "<span style='color:red'>" ! Je kan red wel veranderen naar een ander kleur ! Veel plezier ! Bewerkt: 30 augustus 200717 jaren door fuffie
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765607 Sorry dacht dat je kleur bedoelde ! Al het werk voor niks
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren Auteur comment_765668 Ja dat als je dan op admin klik dat je alle admins krijgt .
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765735 jij zegt dat Veritty (sorry als ik het verkeerd schrijf) het heeft PB hem dan met de vraag
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765744 Het is Verrity SCF Administrator. Maar goed. Hiervoor kan ik u trouwens doorverwijzen naar Woetsha (ex- SCF Administrator.) Hij heeft dat soort dingen geregeld. Wat ik grappig vind is dat: Jij bezoekte mijn forum
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren Auteur comment_765762 Het is Verrity SCF Administrator.Maar goed. Hiervoor kan ik u trouwens doorverwijzen naar Woetsha (ex- SCF Administrator.) Hij heeft dat soort dingen geregeld. Wat ik grappig vind is dat: Jij bezoekte mijn forum Ik heb hem al een PB gestuurd .
Ik wil graag weten hoe doen ze dit:
Gtaforum.nl heeft als je bij de users kijken die online zijn dit staan:
Administrator Global moderator Moderator Megalid superlid lid
Iets anders mischien maar het kan ook met IPBfree want Veritty ( sorry als ik het fout schrijf )
heeft het ook.
Nu si dus mijn vraag hoe doe je dat want ik zou het ook graag willen.
Alvast bedankt
.
MVG,
gtaman122