Dutchy3010 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 GTAForum Treasurehunt Wat is het? Het is een wedstrijd met behulp van een speciaal hiervoor gemaakte GTA SA modificatie, met als centrale Thema: Zoeken. Niet alleen hidden packages, maar ook andere dingen of personen. Er zijn 2 soorten missies in de wedstrijd: Het Zoeken van hidden packages Het zoeken van andere dingen met een bepaalde opdracht erbij. Wat heb ik nodig om mee te doen GTA-SA op de PC (v1.0 of gedowngrade m.b.v. de patch). Deze bestandjes (te downloaden in de database) Een vrij savefile-slot. Speurneus Tijd Hoe kan ik meedoen? Door eenvoudigweg in dit topic te reageren of een PM te sturen naar PatrickW of Dutchy3010. Wat kan ik winnen? Voor de winnaar hebben we Joriz bereid gevonden een prijzenpakket samen te stellen met enkele unieke GTA en GTAgames.nl goodies: Beschadigd het mijn San Andreas? Nee, er wordt niets overschreven van je SA installatie. De modificatie is gemaakt op basis van een "Mission Pack". Dit is een techniek op op eenvoudige en veilige wijze de missies van SA te vervangen, zonder SA zelf te beschadigen of aan te passen. Het is naderhand ook weer zeer eenvoudig en veilig op te ruimen. Ook kun je met deze modificatie geinstalleerd ook nog steeds je SA op de normale manier spelen, met je normale savefiles. Hoe moet je het installeren en opstarten? Pak het pakketje uit dat we bij het begin van de webstrijd zullen publiceren. Plaats de map "MPACK" in de map "GTA San Andreas User Files" in "Mijn Documenten". Start GTA San Andreas op, start een nieuw game en kies uit de lijst "Treasure Hunt". Hoe gaat de wedstrijd in zijn werk? De wedstrijd bestaat uit een aantal rondes, die telkens drie dagen duren. Na het opstarten (zoals hierboven beschreven) sta je in een ruimte waar je 9 pickups ziet draaien. Wij geven bij het begin van iedere ronde een nieuwe volgorde van het oprapen van de pickups. Daarmee start je de ronde en kun je aan de slag om de opdrachten van die ronde uit te voeren. Op het moment dat je "Mission Passed" in beeld krijgt neem je daar een screen van. Daarna krijg je een save-scherm en moet je een savefile opslaan in een van de slots. Je stuurt dan zo snel mogelijk het screenshot en de savefile op naar PatrickW of Dutchy3010. Elke ronde worden punten verdeeld op basis van de volgorde van binnenkomst. Wie aan het eind van de wedstrijd de meeste punten heeft verzameld, is uiteraard de winnaar. Hoe kan ik het verwijderen? Door de map "MPACK" te verwijderen uit de map "GTA San Andreas User Files" zijn alle aanpassingen verdwenen. Regels De ingestuurde screenshot en savefile moeten bij elkaar horen. Alleen degene die de opdracht gedaan heeft mag die screenshot en savefile inleveren. Gebruik van cheat-codes is niet toegestaan. In gevallen waarin de regels niet voorzien, neemt de organisatie een beslissing. Contest TijdSchema Hieronder vind je een tabel met de starttijden van de verschillende rondes in de wedstrijd. Op deze tijdstippen zullen de toegangs-codes (volgorde waarin je in de fabriekshal de objecten op moet pakken) online worden geplaatst en kan de ronde van start gaan. Deelnemers kunnen hun files steeds inzenden tot het begin van de volgende ronde. Ronde 1 21-09-2007 21:00 uur Ronde 2 24-09-2007 21:00 uur Ronde 3 27-09-2007 21:00 uur Ronde 4 30-09-2007 21:00 uur Ronde 5 03-10-2007 21:00 uur Ronde 6 06-10-2007 21:00 uur Ronde 7 10-10-2007 21:00 uur Tie-breaker 13-10-2007 21:00 uur Punten verdeling Na iedere ronde worden er punten toegekend op basis van de volgorde waarin de deelnemers hun files hebben opgestuurd. Het aantal punten dat wordt gegeven, hangt af van het aantal deelnemers dat we hebben bij aanvang van de wedstrijd. Als we de wedstrijd met N deelnemers beginnen, dan zal de snelste deelnemer van elke ronde N punten krijgen, de tweede krijgt N-1 punten, de derde N-2, en zo verder tot de laatste die 1 punt krijgt. Hier bovenop komen voor de snelste 3 nog extra punten. De snelste krijgt 10 extra punten, nummer 2 krijgt 5 extra punten en de derde krijgt er 2. Maar punten worden alleen aan deelnemers toegekend als ze ook werkelijk een geldige inzending hebben gedaan. Stuur je niets in, dan krijg je uiteraard ook geen punten. Klinkt ingewikkeld, maar een voorbeeld zal het hopelijk iets helderder maken. Stel we beginnen met 10 deelnemers, maar slechts 7 sturen werkelijk een inzending. Dan krijgen we de volgende punten verdeling: 1 10 + 10 = 20 2 9 + 5 = 14 3 8 + 2 = 10 4 7 = 7 5 6 = 6 6 5 = 5 7 4 = 4 8 0 = 0 9 0 = 0 10 0 = 0 Bonus Activiteit Naast de zeven rondes kun je ook nog punten verdienen met een bonus activiteit die we hebben ingebouwd om je bezig je houden als je een ronde voltooid hebt. We hebben namelijk tijdens de rondes, naast de zoekopdrachten waar het dan omgaat, ook nog de 9 objecten die in je in het begin in de fabriekshal vind, ergens in San Andreas verstopt. Dus nadat je de opdracht van een ronde voltooid hebt, kun je opnieuw het spel ingaan, om deze objecten te zoeken. Degene die de eerste is die een screenshot van een bepaald object instuurt (per PM) zal hiervoor een bonus van 25 punten ontvangen. Omdat we 9 objecten verstopt zijn, kun je dus op deze manier 9 x 25 bonuspunten in de wacht slepen. Tie-breaker Aan het eind van de contest zal er een zogenaamde "tie-breaker" ronde zijn. Hierin kunnen geen punten worden verdient, maar deze wordt uitsluitend gebruikt in geval er meerdere deelnemers zijn die na zeven rondes op dezelfde eindstand staan. De prestatie in deze ronde bepaald dan de stand in de uiteindelijke einduitslag. Natuurlijk mogen deelnemers die niet in een "gelijke stand"-situatie zitten ook gewoon voor de lol meedoen aan deze ronde. Deelnemers Bij deze wedstrijd maakt het niet uit hoeveel deelnemers er zijn, er is dus geen limiet. Reeds ingeschreven: GTA-Sheep ikt Mirrrr ..::GhostRider::... -Matthijs- VWO-er Bigstijn Bling $NeoSyp$ Ikkes _KoE_Mzungu Rivel Froodooo Jow Tommy Verceti Youp Bradley H. kristof01 Mania-92 David22 .:TOM:. Radio Es. Jorair gtafreak007 Verrity PizzaTonno Donwell Kees1991 baascccc Hanneswasco Jorge_F Nuke[NL] Nicsan Blue Yoshi 97 osmgek11 gta-pilot TonyMontanaa Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Testronde Deze ronde is niet voor punten, alleen om te testen hoe het werkt en of de software juist geïnstalleerd is. doodskopje greengoo briefcase keycard pilon tshirt info dollar boek Ronde 1 Objective 1: Find 3 bags of money in the town of Fort Carson. Objective 2: Find 5 Motherships in San Fierro. Green Goo Pilon Rhymebook Keycard Tshirt Dollar Doodskopje Info Briefcase Ronde 2 In deze ronde heb je 3 opgaven: Vind 5 zakken geld in het dorp palomino Vind 8 stapeltjes geld in het politieburo van Los Santos, maar hiervoor heb je slechts 60 seconden. Vind 5 zakken geld in Area 69 Keycard Doodskopje Greengoo Pilon Dollar Boek Info BriefCase Tshirt Ronde 3 In deze ronde heb je 2 opgaven: Vind 5 zakken geld in Ocean Docks (Los Santos) Vind en vermoord 5 loco-syndicate members op het vliegveld van San Fierro Boek Greengoo info dollar doodskop keycard tshirt briefcase pilon Ronde 4 In deze ronde heb je 2 opgaven: Vind 5 zakken geld in San Fierro Airport Vind en vermoord de Panopticon Killer. briefcase keycard doodskop pilon info greengoo Boek Dollar Tshirt Ronde 5 In deze ronde heb je 2 opgaven: Zoek 5 zakken met geld op Mount Chilliad Zoek 5 erotische danseressen in "Palisades" en breng ze met ze Limo naar Jizzy's nachtclub De Toegangs-code voor ronde 5 is Keycard Doodskopje Pillon Boek Greengoo Info Dollar Briefcase Tshirt Ronde 6 Deze ronde heb je wederom twee opdrachten. Zoek 5 zakken met geld in Bayside marina Los het mysterie op van de lege rolstoel bij fishersman lagoon De Toegangs-code voor ronde 6 is Briefcase Doodskop Dollar Greengoo Boek Pilon Keycard Tshirt Info Ronde 7 Deze ronde heb je wederom twee opdrachten. Zoek 5 zakken met geld in Blueberry Vind en vernietig 5 FBI trucks in heel San Andreas in een hydra of seasparrow De Toegangs-code voor ronde 7 is Keycard Dollar boek Greengoo Info Briefcase Tshirt Doodskopje Pilon Extra opdracht Zoek 5 zakken met geld op "The Strip" in Las Venturas De Toegangs-code hiervoor is Briefcase Doodskopje Keycard Info Boek Tshirt Greengoo Pilon Dollar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Dit is de eindstand van GTA treasurehunt 2007. Na 7 ronden dapper zoeken, en twee sets van bonus objecten, is de eindstand als volgt: [table=header]Plaats Speler R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 B1 B2 Total 1 Jow Tommy Verceti 29 33 32 20.5 33 41 0 125 0 313.5 2 $NeoSyp$ 30 41 37 23.5 47 47 0 0 0 225.5 3 GTA-Sheep 27 24 34 16 37 37 0 0 50 225 4 _KoE_Mzungu 41 29 41 16.5 34 34 0 25 0 220.5 5 -Matthijs- 32 34 47 17 41 32 0 0 0 203 6 Bling 33 32 31 15 0 33 0 0 0 144 7 Blue Yoshi 97 31 31 33 18.5 0 0 0 0 0 113.5 8 Radio Es. 28 37 0 15.5 0 0 0 25 0 105.5 9 ikt 47 25 0 0 0 0 0 0 0 72 10 Donwell 37 27 0 0 0 0 0 0 0 64 11 Ikkes 0 47 0 0 0 0 0 0 0 47 12 Bigstijn 34 0 0 0 0 0 0 0 0 34 13 Kees1991 0 30 0 0 0 0 0 0 0 30 14 Jorair 0 28 0 0 0 0 0 0 0 28 15 Froodooo 26 0 0 0 0 0 0 0 0 26 16 David22 0 26 0 0 0 0 0 0 0 26[/table] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Ziet er leuk uit. Jammer dat ik geen SA heb. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Vet idee! Mijn SA kiest ook altijd de rotste momenten uit om kaduuk te gaan!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Leuk! Ik heb mijzelf al ingeschreven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Leuk, ik ga meedoen Leuk en goedbedacht concept! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Vet! Dit ga ik zeker doen! Bewerkt: 30 augustus 2007 door Rivel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) •๑¤¥oup¤๑• ۩ zegt:Kunt u mij inschrijven voor GTA Treasure hunt PatrickW zegt: Tuurlijk .. •๑¤¥oup¤๑• ۩ zegt: Ik doe wel mee hoor .. Verliezen is ook een kunst PatrickW zegt: post even in het topic, dat je meedoet .. •๑¤¥oup¤๑• ۩ zegt: Waarom? PatrickW zegt: gezellig •๑¤¥oup¤๑• ۩ zegt: Dan doe ik het wel even Bewerkt: 31 augustus 2007 door Youp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik doe ook lekker mee (zoals ook bij de deelnemers vermeldt staat ). Ik hoop dat het een leuk toernooi gaat worden, iedereen nu alvast veel succes hoor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Count me in. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 Hierbij meld ik het even Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.:TOM:. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ik dan ook maar ...effe niet goed gelezen Tom Bewerkt: 2 september 2007 door .:TOM:. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 Ik dan ook maar aangezien cheats niet zijn toegestaan mogen we de noobmode dan wel gebruiken Indien niet zet dit effe bij de regels Tom Noobmode zal niet werken.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2007 ik wil ook wel meedoen hoor lijkt me leuk Mvg gtafreak007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts