Kan iemand mij helpen ik zit vast met een missie in gta liberty city stories op de ps2.
Ik wil de savegame met action replay max op een usb stick zetten en dan hier op het forum laten halen door iemand.
maar het probleem is als ik de bestanden van liberty city stories naar de usb stick kopiereer dan is hij bezig met kopieren en elke keer op de helft van het kopieren houd hij ermee op. heel raar ik heb het al wel 15 keer geprobeerd maar het helpt niet!
wat is het probleem en hoe los ik dit op?
sorry als dit op de verkeerde plek staat ik wist niet zeker of het hier moest of bij hardware problemen
Hallo,
Kan iemand mij helpen ik zit vast met een missie in gta liberty city stories op de ps2.
Ik wil de savegame met action replay max op een usb stick zetten en dan hier op het forum laten halen door iemand.
maar het probleem is als ik de bestanden van liberty city stories naar de usb stick kopiereer dan is hij bezig met kopieren en elke keer op de helft van het kopieren houd hij ermee op.
heel raar ik heb het al wel 15 keer geprobeerd maar het helpt niet!
wat is het probleem en hoe los ik dit op?
sorry als dit op de verkeerde plek staat ik wist niet zeker of het hier moest of bij hardware problemen