Jump to content

Ik ben bij Rockstar Games NYC geweest vorige week...

Geplaatst:
comment_766264

Ik dacht dat er nog altijd die grote beschildering op zo'n muur ging staan die eerder in een magazine verscheen. Ik dacht in de verte iets te zien dat er op leek, maar toen ik er aankwam, was het iets anders, maar het leek er erg op. Even een fotootje gemaakt:

36096219op2.jpg

Op internet had ik voglend adres gevonden:

622 Broadway

New York, NY 10012, USA

+1 212-334-6633

Maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden! Ik dacht eerst dat het aan dat beschilderd gebouw was, omdat dat te toevallig was dat het vlakbij dat adres was. Maar het bleek een heel ander gebouw te zijn... enkele buildings terug. Een gebouw dat totaal niet opvalt! Het zou een gewoon appartement kunnen zijn!

31506769cn2.jpg

Voor alle duidelijkheid, het is de deur met nummer 622.

Ik kon het bijna niet geloven, maar besloot toch naar binnen te gaan.

Daar was het een hele kleine inkomhal, met een soort "wachter". Links hing een bord waar er "Rockstar Games 4th floor" stond. Ik wou naar de lift gaan, maar de wachter hield me tegen, ik moest met iemand een afspraak hebben wou ik binnen geraken. Dat had ik niet, dus zei ik dat ik gewoon naar Rockstar Games wou voor informatie... Meteen werd mij heel kort gezegd dat ik alles op pc kon vinden via internet, en daar hield het op. Ik geraakte dus niet tot daar... Wat ik ook wel verwachtte hoor! ;)

Iemand enig idee hoe je daar wel kan binnengeraken? :puh:

Oja, als dit topic hier niet mag, mag het weg ;)

Mvg,

wtc

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_767680
Op achterkant van GTA spel staat United Kingdom ....

oh..

maar rockstar north, die gta maakt, zit in schotland. en het hoofdkantoor van rockstar zit in nyc :puh:

Nja ze zitten overal joh van onze centen :schater:

Geplaatst:
comment_767855
Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis?

Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland.

Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. :D

:cya:

Boris H.

Wel op de tweede foto heb je een idee ervan... alles links van huisnummer 622 is oa Rockstar Games, dus achter zo'n vensters zitten ze... Alleen staat het vierde verdiep er net niet op ;) maar binnenkijken is echt onmogelijk! :puh:

gta steil mogelijkheid1: ram gewoon de wachter neer. mogelijkheid2: cheat een jetpack om door het raam te kijken :puh: . en een realistische nog: koop bij een japanse uitvinder een miniheli voor een persoon (€24.000) en kijk daarmee door het raam.

Geplaatst:
comment_767881
Misschien ook interessant om weten; op de tweede verdieping zat Take-Two Interactive Software. Werken die dan niet mee aan GTA IV? Of zit ik mis?

Take Two (2K) is de uitgever van de games van R*. Met het maken van de games hebben ze dus niets te maken maar ze zorgen wel dat de game in de winkels beland.

Ik heb ook nog een vraag, zou je (als je daar nog eens komt) foto's willen maken van het ram van de 4e verdieping? Ik ben wel benieuwd naar de ramen waarachter de legendarische Rockstar teams werken. :D

Boris H.

Wel op de tweede foto heb je een idee ervan... alles links van huisnummer 622 is oa Rockstar Games, dus achter zo'n vensters zitten ze... Alleen staat het vierde verdiep er net niet op ;) maar binnenkijken is echt onmogelijk! :puh:

gta steil mogelijkheid1: ram gewoon de wachter neer. mogelijkheid2: cheat een jetpack om door het raam te kijken :puh: . en een realistische nog: koop bij een japanse uitvinder een miniheli voor een persoon (€24.000) en kijk daarmee door het raam.

een mini heli kopen? :puh: gta stijl: ga naar het dak van het dichtsbijzijnde politie bureau, jat die helicopter en ga daarmee naast het gebouw hangen :puh:

Geplaatst:
comment_767999

Boris H.

een mini heli kopen? :puh: gta stijl: ga naar het dak van het dichtsbijzijnde politie bureau, jat die helicopter en ga daarmee naast het gebouw hangen :puh:

jullie denken alemaal te moeilijk, gta style: pak je wapen schiet de bewaker neer loop nar binnen drijg om alle info !!! en je zult het hebben jullie doen wel moeilijk he :puh:

Geplaatst:
comment_768249
Doe alsof je een ruitenwasser bent en ga met zo'n lift achtig ding die altijd aan de buitenkant hangt naar de goeie verdieping en kijk naarbinnen :puh:

kijk mensen die idee van nick is makkelijk en goedkoop en er hoef niemand overhoop geknald teworden

''leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker''

Geplaatst:
comment_768264
Doe alsof je een ruitenwasser bent en ga met zo'n lift achtig ding die altijd aan de buitenkant hangt naar de goeie verdieping en kijk naarbinnen :puh:

kijk mensen die idee van nick is makkelijk en goedkoop en er hoef niemand overhoop geknald teworden

maar dats real-life style ik zie jou al in gta IV de ramen wassen :puh:

Geplaatst:
comment_768386

haha, misschien kun je er geld mee verdienen ^^

Geplaatst:
comment_768530

haha, misschien kun je er geld mee verdienen ^^

haha ja een ramenwas minigame :puh: draai met de stick om de ramen te wassen, wax on, wax off :puh:

Geplaatst:
comment_768538
haha ja een ramenwas minigame :puh: draai met de stick om de ramen te wassen, wax on, wax off :puh:

Dan kunnen we net zo goed dat soort spellen van Eyetoy erin zetten :puh:

daar had je ook zoiets :Y

Geplaatst:
comment_768572

Toen ik vorige zomer naar LA ging met mijn ouders, zijn we heel toevallig voor het gebouw van EA Sports voorbij gereden. Het gebouw is gelegen nabij LAX. Het gebouw van EA Sports is echt enorm groot, zo groot als een redelijk grote school....

Hier een foto die ik op het net heb gevonden (waarschijnlijk achterkant van het gebouw)

009.jpg

Geplaatst:
comment_768597
Toen ik vorige zomer naar LA ging met mijn ouders, zijn we heel toevallig voor het gebouw van EA Sports voorbij gereden. Het gebouw is gelegen nabij LAX. Het gebouw van EA Sports is echt enorm groot, zo groot als een redelijk grote school....

Hier een foto die ik op het net heb gevonden (waarschijnlijk achterkant van het gebouw)

009.jpg

Okee.. Maar dit topic gaat over iemand die doelbewust naar een kantoor van R* is geweest.. Ik zie niet wat EA Sports hiermee te maken heeft :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.