Jump to content

Ik ben bij Rockstar Games NYC geweest vorige week...

Geplaatst:
comment_766264

Ik dacht dat er nog altijd die grote beschildering op zo'n muur ging staan die eerder in een magazine verscheen. Ik dacht in de verte iets te zien dat er op leek, maar toen ik er aankwam, was het iets anders, maar het leek er erg op. Even een fotootje gemaakt:

36096219op2.jpg

Op internet had ik voglend adres gevonden:

622 Broadway

New York, NY 10012, USA

+1 212-334-6633

Maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden! Ik dacht eerst dat het aan dat beschilderd gebouw was, omdat dat te toevallig was dat het vlakbij dat adres was. Maar het bleek een heel ander gebouw te zijn... enkele buildings terug. Een gebouw dat totaal niet opvalt! Het zou een gewoon appartement kunnen zijn!

31506769cn2.jpg

Voor alle duidelijkheid, het is de deur met nummer 622.

Ik kon het bijna niet geloven, maar besloot toch naar binnen te gaan.

Daar was het een hele kleine inkomhal, met een soort "wachter". Links hing een bord waar er "Rockstar Games 4th floor" stond. Ik wou naar de lift gaan, maar de wachter hield me tegen, ik moest met iemand een afspraak hebben wou ik binnen geraken. Dat had ik niet, dus zei ik dat ik gewoon naar Rockstar Games wou voor informatie... Meteen werd mij heel kort gezegd dat ik alles op pc kon vinden via internet, en daar hield het op. Ik geraakte dus niet tot daar... Wat ik ook wel verwachtte hoor! ;)

Iemand enig idee hoe je daar wel kan binnengeraken? :puh:

Oja, als dit topic hier niet mag, mag het weg ;)

Mvg,

wtc

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_768680

Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter :puh: Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. :)

Geplaatst:
comment_768857
Of je gaat er (later) zelf werken, kom je er zo achter :puh: Lijkt me wel irritant dat je dan gedwongen wordt je mond te houden over hetgene dat nog in productie is.. :)

das juist spannend. wordt je gemarteld enzo. :7

maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken?

Geplaatst:
comment_769070

maar is et niet et gemakkelijkst om met een verrekijker vanuit een ander gebouw te kijken?

jullie hebben wel allemaal het idee om door de ramen te kijken , maar als er nou gordijnen ofzo hangen watdan :puh: dan kun je tog beter de bewaker dood schiete (GTA style) :puh:

Geplaatst:
comment_769419

jullie hebben wel allemaal het idee om door de ramen te kijken , maar als er nou gordijnen ofzo hangen watdan :puh: dan kun je tog beter de bewaker dood schiete (GTA style) :puh:

Ik weet wel 99% zeker dat ze bij zulke geheime projecten wel geblindeerd glas hebben ;)

Geplaatst:
comment_772422

Ik weet wel 99% zeker dat ze bij zulke geheime projecten wel geblindeerd glas hebben ;)

da lijkt mij dus lomp dan daag je mensen uit om toch naar binnen te kijken vind ik en de makers kunnen ook vaak niet naar buiten kijken

Geplaatst:
comment_772475

da lijkt mij dus lomp dan daag je mensen uit om toch naar binnen te kijken vind ik en de makers kunnen ook vaak niet naar buiten kijken

lomp?? als je niet naar binnen KAN kijken daag je toch niemand uit om er toch doorheen te kijken :7

en waarom zouden de makers niet naar buiten kunnen kijken?

Bewerkt: door SoaDT0M

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_926435
Prachtig man, dat je ernaar toe durft te gaan! :) Ik heb altijd als een willen weten waar die gasten nu eens werkten in het drukke NY (al was het minder spectaculair dan ik had verwacht :7 ).

ja helemaal gelijk :tu:

Geplaatst:
comment_926682

Ik ben zelf ook in New York geweest, en de beschildering die je zocht was in Soho, ik heb er een foto van gemaakt, toen werd die vrouw erop geschildert:

gta_iv_billboard_evolution-500px.gif

En dit is mijn genomen foto:

9494DSC00104.JPG

Geplaatst:
comment_927050

Holy Shit!

Dat zou ik ook echt wel willen zien.

Alleen Wij gaan Nooit naar NYC.

en al helemaal niet Naar R*

Lijkt me heel vet! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.