Jump to content

Ik ben bij Rockstar Games NYC geweest vorige week...

Geplaatst:
comment_766264

Ik dacht dat er nog altijd die grote beschildering op zo'n muur ging staan die eerder in een magazine verscheen. Ik dacht in de verte iets te zien dat er op leek, maar toen ik er aankwam, was het iets anders, maar het leek er erg op. Even een fotootje gemaakt:

36096219op2.jpg

Op internet had ik voglend adres gevonden:

622 Broadway

New York, NY 10012, USA

+1 212-334-6633

Maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden! Ik dacht eerst dat het aan dat beschilderd gebouw was, omdat dat te toevallig was dat het vlakbij dat adres was. Maar het bleek een heel ander gebouw te zijn... enkele buildings terug. Een gebouw dat totaal niet opvalt! Het zou een gewoon appartement kunnen zijn!

31506769cn2.jpg

Voor alle duidelijkheid, het is de deur met nummer 622.

Ik kon het bijna niet geloven, maar besloot toch naar binnen te gaan.

Daar was het een hele kleine inkomhal, met een soort "wachter". Links hing een bord waar er "Rockstar Games 4th floor" stond. Ik wou naar de lift gaan, maar de wachter hield me tegen, ik moest met iemand een afspraak hebben wou ik binnen geraken. Dat had ik niet, dus zei ik dat ik gewoon naar Rockstar Games wou voor informatie... Meteen werd mij heel kort gezegd dat ik alles op pc kon vinden via internet, en daar hield het op. Ik geraakte dus niet tot daar... Wat ik ook wel verwachtte hoor! ;)

Iemand enig idee hoe je daar wel kan binnengeraken? :puh:

Oja, als dit topic hier niet mag, mag het weg ;)

Mvg,

wtc

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_929121

Jij hebt wel lef om zo maar naar binnen te gaan.

Ik zou zeggen sla die bewaker neer !! Loop door. Vraag of je het spel mag :duh: En ga spelen.. :duh:

Was dit maar waar xD:P

ik heb geen zin om nog tot 29 April te wachten. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.