Enkele maanden geleden ging onze gamepc opeens stuk, waardoor hij gerepareerd moest worden.
Al die tijd heb ik dus geen San Andreas kunnen spelen.
Na 3 maanden heb ik de pc eindelijk terug gekregen. Ik wou San Andreas dus terug installeren.
Maar hij stopt telkens bij 3/4 van het installatieproces en ik krijg een foutmelding. Ik heb zou niet weten wat ik eraan kan doen, en ik heb geen zin om San Andreas opnieuw te kopen .
Screen van de desbetreffende foutmelding (als ik op OK druk sluit het installatieproces gewoon af):
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? de disc lijkt me namelijk niet echt beschadigd.
Heey allemaal
,
Enkele maanden geleden ging onze gamepc opeens stuk, waardoor hij gerepareerd moest worden.
Al die tijd heb ik dus geen San Andreas kunnen spelen.
Na 3 maanden heb ik de pc eindelijk terug gekregen. Ik wou San Andreas dus terug installeren.
Maar hij stopt telkens bij 3/4 van het installatieproces en ik krijg een foutmelding. Ik heb zou niet weten wat ik eraan kan doen, en ik heb geen zin om San Andreas opnieuw te kopen
.
Screen van de desbetreffende foutmelding (als ik op OK druk sluit het installatieproces gewoon af):
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? de disc lijkt me namelijk niet echt beschadigd.
Edited by Jorair