Jump to content

Featured Replies

comment_767240

1. Je klikt de garage editor aan en vult een auto in bij Portland1. je kan gaan kiezen tussen, BP(bulletproof, Kogelvrij), FP(Fire proof, vuur bestendig), DP(Dent proof, geen schade aan de auto), en EP(Explosion proof, je auto gaat dan niet ontploffen als hij naast een ontploffing staat).

Lock is als je de auto altijd in je garage wilt hebben, dus als je de auto eruit pakt en je gaat terug de garage in staat hij er weer.

Klik nu op Apply en sluit de editor en geniet van je auto :)

Je kan de auto's ook opslaan voor minder werk.

Als je dan alles hebt ingevuld klik je op save en kies dan de gewenste map voor het bestand te saven, zo kan je, als je de editor de volgende keer wilt gebruiken, wat tijd besparen door dan op load te klikken het de bestandsnaam in te vullen. :)

2. Met de teleporter werk ik nooit, en daarom kan ik deze vraag niet echt goed beantwoorden , maar ik probeer het. De X staat voor de breedte waar je komt te staan, de Y voor de lengte, en de Z voor de hoogte, dus vul maar wat in en dan kijk je waar je uitkomt :puh: . Als je op Read XYZ klikt krijg je je eigen coördinaten te zien.

Edited by ..::GhostRider::..

comment_768041

1. ik neem aan van wel

2. je kunt toch ook naar relatieve coördinaten kijken? Gewoon Read XYZ en als je dan wat meer naar het noorden wil dan verhoog je de Y waarde. Het enige nadeel is dat je er ietsje langer bezig mee bent als je precies op een bepaalde plek wilt teleporten, maar je kunt net zo goed die laatste paar meters lopen/rennen/rijden of zo. Altijd nog sneller dan er gewoon naartoe gaan (op lange afstanden, anders waarschijnlijk niet eens)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.