Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767066 Na ongeveer een jaar niet meer gephotoshopt te hebben (brushen met renders etc), ben ik weer begonnen: Rate and comments Deze heb ik gister(1 september gemaakt) Een van de eerste tuts die ik leerde, de motion blur, en waarmee ik vele plaatjes heb gemaakt: Snel even gemaakt: Denet gemaakt: Even een mooie foto bewerkt: More creations coming soon.. Bewerkt: 4 september 200717 jaren door The GamerII
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767190 Ik vind dit niet zo'n goede sig want, de BG is Zwart/Wit en de render is meer bruin achtig en de render is veel te licht gemaakt. Je tekst vind ik wel mooi waar heb je die gedownload? Ik geef je er een 6,5/10 voor. Blijf goed oefenen en volg Tut's
Geplaatst: 1 september 200717 jaren Auteur comment_767379 De background en brushes zijn meer wat bruinig. Heb je een goeie tut site, ik gebruikte FutureDesigning, alleen dat is tijdelijk offline.. About font.. ik zou 't echt niet meer weten :$
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767483 www.dutchdesignz.com staan vaak goeie tut's op Bewerkt: 1 september 200717 jaren door JeremyGFX
Geplaatst: 3 september 200717 jaren comment_768619 de ene sig wat beter dan de andere, niet slegt in elk geval! final fantasy
Na ongeveer een jaar niet meer gephotoshopt te hebben (brushen met renders etc), ben ik weer begonnen:
Rate and comments
Deze heb ik gister(1 september gemaakt)
Een van de eerste tuts die ik leerde, de motion blur, en waarmee ik vele plaatjes heb gemaakt:
Snel even gemaakt:
Denet gemaakt:
Even een mooie foto bewerkt:
More creations coming soon..
Bewerkt: door The GamerII