Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767652 Hallo, ik vroeg me af of je ook kunt vissen in vice city?
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767665 Um.............................................................................. ................................................................................ ................................................................................ .........................nee. Maar ja, dat denk ik tenminste, misschien is er een geheime gang ergens waar je doorheen kunt en dan bij een muur terechtkomt waar je een bepaalde code in moet voeren en dan van platform naar platform moet springen en schildpadden vermoorden, en vliegende blokken met vraagtekens headbutten zodat er een paddestoel uitkomt waardoor je groter wordt en dan uiteindelijk bij een geheime plek aankomt waar je kunt leren vissen. Maar...misschien ook niet. @ Hieronder: K misschien is het een mod, misschien zit het wel in de game, ik weet niet zeker.. Bewerkt: 1 september 200717 jaren door Blue Yoshi 97
Geplaatst: 1 september 200717 jaren Auteur comment_767668 ik heb het wel op een filmpje gezien op GoogleVideo EDIT ik kan helaas geen links geven want bij mij lukt dat om de 1 of andere reden niet Bewerkt: 1 september 200717 jaren door sjors12345
Geplaatst: 8 september 200717 jaren comment_772035 ik heb er nog nooit van gehoord maar probeer eens op google
Hallo,
ik vroeg me af of je ook kunt vissen in vice city?