Jump to content
Geplaatst:
comment_69895

Ik hoorde van mijn broertje dat wanneer je met een auto gaat rijden die $ (dollar) velgen heeft en dan zij aanzicht doet, dan zie je een hakenkruis in de velgen (bij een bepaalde snelheid).

Ik heb het zelf getest en het is waar.

Test maar, you will see...

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_69909
als je vertelt welke is het makkerlijker om te checken he :lol:

hij zegt dat als je een auto tuned, en die dollar velgen neemt, je van de zijkant haken kruisen ziet, bij een bepaalde snelheid

Geplaatst:
comment_69916
Ik hoorde van mijn broertje dat wanneer je met een auto gaat rijden die $ (dollar) velgen heeft en dan zij aanzicht doet, dan zie je een hakenkruis in de velgen (bij een bepaalde snelheid).

Ik heb het zelf getest en het is waar.

Test maar, you will see...

owkeej zal wel cool zijn ga morgen meteen kijken :D

Geplaatst:
comment_69917

maar is dat dan een easter eggs??? :huh: :rolleyes: <_< :huh: :blink:

ik geloof dat het geen easter eggs is hoor

@moderators ofzo ,verplaatst deze topic naar waar die thuishoort ;)

Geplaatst:
comment_69924
maar is dat dan een easter eggs??? :huh: :rolleyes: <_< :huh: :blink:

ik geloof dat het geen easter eggs is hoor

@moderators ofzo ,verplaatst deze topic naar waar die thuishoort ;)

volgens mij is dit wel een easter egg ;)

Geplaatst:
comment_69934
volgens mij is dit wel een easter egg ;)

Ik kan me niet voorstellen dat de makers er voor de grap een hakenkruis in stoppen...

Als je met je auto rijdt lijkt op soms alsof het een ronddraaiiend hakenkruis is, maar dat is niet zo gek: een s is een soort half hakenkruis.

Verder denk ik niet dat dit topic nog open moet blijven. Mocht iemand een goede reden hebben van wel stuur me maar een PM

SLOTJE

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_98266

Is gewoon heel grote toeval zoiets zet je gewoon niet in een spel want als dat een easter egg is het niet normaal.

Door die Duitsers zijn heel veel onschuldige mensen dood gegaan!

Geplaatst:
comment_98321

Je hebt inderdaad gelijk. Maar ik denk net als The Straight People Killer dit niet de bedoeling was. Dit gaat wel heel erg ver. En als je als bedrijf al aangeklaagd kan worden omdat 2 gekken de auto van hun moeder stelen, 2 agenten doodschieten en in de politieauto ervandoor gaan en zeggen dat hun inspiratie van GTA komt, denk ik inderdaad dat dit niet met opzet was... :unsure:

Geplaatst:
comment_98331

sorrie maar ik vind dit wel een beetje raar gedacht, makers van een spel kunnen dit dus echt niet maken dusse toch een beetje stom bedacht , mijn mening...

Geplaatst:
comment_98402

zoals BrokenTable al zei

Als je met je auto rijdt lijkt op soms alsof het een ronddraaiiend hakenkruis is, maar dat is niet zo gek: een s is een soort half hakenkruis.
Geplaatst:
comment_98409

Ik heb hier even een GIFje gemaakt ter verduidelijking. Een ronddraaiende '$' ziet er zo uit:

hk9au.gif

[EDIT: Hrm... Hij's niet echt vlot op het forum... Als je hem opent met GIF Animator is het duidelijker]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.