Jump to content
Geplaatst:
comment_767863

HerrieM en Blizzard presenteren:

Vice City Street Racing

bannervcracefinal.png

Info:

Vice City Street Racing is een nieuw race toernooi in GTA Vice City. Er kunnen max. 20 leden meedoen die worden verdeeld in 4 groepen, dus 5 leden in één groep. Na deze groepsfase vinden er knockout rondes plaats, totdat er een winnaar bekend is. Als er 20 deelnemers zijn, kan je niet meer meedoen, ook als er iemand afvalt.

Hoe kan je meedoen?

Stuur een pm met dit lijstje naar HerrieM of naar mij:

[b]Naam:[/b]
Ik wil erg graag meedoen met dit toernooi, dus ik schrijf me in.

De regels:

• Gebruik geen Cheats
  • Gebruik geen Mods
  • Gebruik geen Trainers
  • Geef de exacte finishtijd aan en geen valse. (Als ik of HerrieM erachter komen at e valsspeelt, wordt je gelijk uit het toernooi gehaald)
  • Speel gewoon eerlijk

Deelnemers:

01. Jow Tommy Verceti

02. Colonel Cortez

03. David22

04. DB10

05. -Matthijs-

06. Mirrrr

07. Thundercover

08. Jorair

09. Froodooo

10. Hanneswasco

11. PatrickW (nouja)

12. TheGamer II

13. GTA-Sheep

14. rick..

15. NandroDavids

Meer info volgt......en niet posten!!!!!

Laatste Update:

Bewerkt: door HerrieM

Featured Replies

Geplaatst:
comment_825571

Uiteraard wil ik Jow Tommy Vercetti feliciteren met zijn eerste plek, maar ik wil ook Hanneswasco feliciteren met zijn tweede plek. Ik vond het leuk en gezellig om mee te doen. Als er nog een editie wordt gehouden, dan ben ik zeker van de partij. :Y

Geplaatst:
comment_825980

Als eerste begon ik, als eerste eindig ik, wat is het leven mooi ^_^

Hanneswasco en Colonel Cortez, gefeliciteerd met respectievelijk jullie tweede en derde plaats. Hanneswasco was mijn grootste concurrent, maar het verschil is uiteindelijk toch wel redelijk groot moet ik eerlijk zeggen :puh:

Het was in ieder geval een leuke contest en er was altijd wel spanning aanwezig, alle actieve deelnemers bedankt voor de deelname :tu:

Natuurlijk ook dank aan de organisatie.

Waauw JTV haalde 3:49. :puh: Beter dan Herrie. :)

8)

Voor volgend jaar hoop ik wel dat HerrieM meedoet, we zijn aan elkaar gewaagd.

Geplaatst:
comment_826405
Als ik het vragen mag ziin waren de prijzen erg word zo geheimzinnig over gedaan :puh:

We hebben ze nog niet ontvangen, maar waarschijnlijk zullen dit gewoon wat sigs en/of badges zijn. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.