Posted September 2, 200717 yr comment_767899 Heeft iemand enig idee of er tv's zijn (LCD, HD-ready) die ook als monitor kunnen functioneren? Ik zou namelijk graag een HD-Ready tv willen (360, ps3 en wii) maar ik zou hem ook graag als monitor willen gebruiken. (pc) Bvd, Mania-92
September 2, 200717 yr comment_767905 elke hd ready tv heeft een vga, dvi of hdmi aansluiting(de eerdere versies meestal vga aansluiting) en dat past dus op de meeste videokaarten wel dus kijk gewoon rond en vraag eventueel even welke aansluitingen erop zitten
September 2, 200717 yr Author comment_767923 elke hd ready tv heeft een vga, dvi of hdmi aansluiting(de eerdere versies meestal vga aansluiting) en dat past dus op de meeste videokaarten wel dus kijk gewoon rond en vraag eventueel even welke aansluitingen erop zitten Mmh, ok dan weet ik genoeg.
Heeft iemand enig idee of er tv's zijn (LCD, HD-ready) die ook als monitor kunnen functioneren?
Ik zou namelijk graag een HD-Ready tv willen (360, ps3 en wii) maar ik zou hem ook graag als monitor willen gebruiken. (pc)
Bvd,
Mania-92