Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_768031 Dag mensen, Ik zie wel vaker mensen met en ander email adres op MSN. Bijv. jantje@site.nl of henk@planet.nl. Ik heb zelf een @hetnet.nl e-mailadres en zou daar graag mee op MSN willen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt! Groetjes, Boris H. EDIT: bedankt Sdajafol, het heeft gewerkt. Bewerkt: 2 september 200717 jaren door Boris H.
Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_768048 Gewoon inloggen op msn dacht ik, m'n moeder heeft een @scarlet en zij doet datr ook zo Tom
Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_768068 Je moet een .NET Passport account aanmaken voor je @hetnet.nl adres, ik heb hetzelfde gedaan met mijn gmail adres en die gebruik ik nu al sinds gmail net begon voor msn Meld je hier aan: (hier dus ), klik dan op 'Ja, ik gebruik mijn huidige email-adres', en je kan verder.
Dag mensen,
Ik zie wel vaker mensen met en ander email adres op MSN. Bijv. jantje@site.nl of henk@planet.nl.
Ik heb zelf een @hetnet.nl e-mailadres en zou daar graag mee op MSN willen. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Boris H.
EDIT: bedankt Sdajafol, het heeft gewerkt.
Bewerkt: door Boris H.