Geplaatst: 3 september 200717 jaren comment_768796 Dag mensen. ik heb eventjes een vraagje over gta SA op de pc. De vraag ik heb een laptop en omdat ik voor de sims2 een speciale disk moet kopen wou ik vragen of dit bij gta ook moet en is het wel slim om de laptop te spelen we hebben namelijk ook een grote pc alvast bedankt gr. fiegel5
Geplaatst: 10 september 200717 jaren comment_773392 op wikigta keek ik en had ik de minimale systeem eisen en niet de aanbevolen dus dan worden hij super sloom of niet De kans is groot dat je GTA sowieso niet optimaal kunt spelen, laat ik dat voorop stellen. Die eisen die op de achterkant staan, willen niet direct zeggen dat GTA ook daadwerkelijk sloom en traag gaat. Het is mijn inziens meer een groffe schets van wat er ongeveer in je PC moet zitten om hem minimaal te kunnen spelen (meestal kun je met nog lagere hardware ook nog gewoon spelen). Al is de kans natuurlijk groot dat het helaas niet vloeiend gaat lopen. Wat je eventueel zou kunnen doen, is de nieuwste drivers voor je PC binnenhalen. Die drivers vind je wel op de site van ATI of NVidia, afhankelijk van de kaart die er bij jou inzit. Echt groot verschil maakt het niet, maar alle beetjes helpen.
Geplaatst: 11 september 200717 jaren Auteur comment_773826 op wikigta keek ik en had ik de minimale systeem eisen en niet de aanbevolen dus dan worden hij super sloom of niet De kans is groot dat je GTA sowieso niet optimaal kunt spelen, laat ik dat voorop stellen. Die eisen die op de achterkant staan, willen niet direct zeggen dat GTA ook daadwerkelijk sloom en traag gaat. Het is mijn inziens meer een groffe schets van wat er ongeveer in je PC moet zitten om hem minimaal te kunnen spelen (meestal kun je met nog lagere hardware ook nog gewoon spelen). Al is de kans natuurlijk groot dat het helaas niet vloeiend gaat lopen. Wat je eventueel zou kunnen doen, is de nieuwste drivers voor je PC binnenhalen. Die drivers vind je wel op de site van ATI of NVidia, afhankelijk van de kaart die er bij jou inzit. Echt groot verschil maakt het niet, maar alle beetjes helpen. oke bedankt dan zal ik het erop wagen
Geplaatst: 11 september 200717 jaren comment_774231 ik speel ook op een laptop en het duurt alleen ff voor sommige dingen geladen zijn waarop sa ietske trager is voor ff maar daarna hervat hij zichzelf speelt heel vlotjes en nog een extra tip pas op als je ooit gaat modden niet zomaar alles downloaden gwn 1dowloaden en testen of sa nog werkt daarna als het nog werkt kan je nog 1downloaden maar als je mod ALTIJD back-ups maken en vergeet je het een keer (zoals ik ) vraag het hier gwn op het forum want als de mod niet goed is,niet werkt ofzo dan kan je de back-up gebruiken zodat je mod word gedeïnstalleerd en de gewone auto ofzo trg word hersteld ik hoop dat je hier wat aan hebt
Dag mensen.
ik heb eventjes een vraagje over gta SA op de pc.
De vraag
ik heb een laptop en omdat ik voor de sims2 een speciale disk moet kopen wou ik vragen of dit bij gta ook moet en is het wel slim om de laptop te spelen we hebben namelijk ook een grote pc
alvast bedankt
gr.
fiegel5