Jump to content
Geplaatst:
comment_768804

Vertel hier Alles over de nieuw super vette Gran Turismo 5

4 was overgens een zaalig spel :tu:

en waarom zou je hem kopen en waarvoor

Bewerkt: door GTA rullezzz

• Reacties 125
  • Bezichtigingen 9.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_805029

Maar ik denk dat het sowieso niet zo geweldig lang zal duren voor hij in de europese store zal staan, maar hij komt denk toch eerder en de amerikaans store :7 maar maakr mij niet uit ik heb ook amerikaanse :tu:

Geplaatst:
comment_805038

Ach ja, gewoon geduld hebben, dat hoort erbij. Je kan wel veel moeite doen voor de Japans versie, maar ik wacht liever even op de Europese of Amerikaanse versie. Het zal vast wel een leuke demo zijn, maar of het zo spectaculair is dat betwijfel ik, want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_805494
, want Grand Turismo 5 Prologue is eigenlijk een demo van Gran Turismo 5. Dus eigenlijk is het een soort demo van demo :7

tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo :7

Geplaatst:
comment_805519
tuurlijk niet het ius toch gwoon een demovan het echte spel. GThd was een soort demo van de demo :7

:puh:

HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_810081

HD was de demo van de demo van de demo. Wat we nu hebben is de demo van de demo. GT Prologue is de échte demo van GT5. Maar je weet het niet, misschien komt er tussendoor nog een extra ingelaste demo.

snap k egt niet

Hd was de soort demo van de GT5 prologue en GT5prologue van GT5

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_828312
Zou de gt5 proloog ook naar de EU playstationstore kome of de US of hoe zit da anders moek een japanse aanmake en daar zit ik ook niej op te w8te

Natuurlijk komt hij ook hier uit, anders loopt Sony immers erg veel geld mis. Helaas wel een hele tijd later dan in je Japan, waar hij inmiddels al uitgebracht is op de PS Store, maar toch al vrij snel, namelijk het eerste kwartaal van 2008. Dit is dus van januari t/m maart. Als je echt geen geduld hebt dan kan je een Japans account aanmaken, maar zelf heb ik dat er niet voor over, en dan heb je de game waarschijnlijk ook nog eens in het Japans. Nog een paar maandjes geduld dus ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_830699

ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_841219

Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt!

Geplaatst:
comment_841247
Gran Turiso 1 was leuk, Gran Turismo 2 was leuker, Gran Turismo 3 was cool, Gran Turismo 4 Prologue was ook wel cool, Gran Turismo 4 was cooler, Gran Turismo HD was vet, Gran Turismo 5 Prologue was vetter en ik hoop dat Gran Turismo 5 het einde wordt!

Dat weet ik wel zeker, als je alleen al kijkt naar de screenshots :puh:

Geplaatst:
comment_841251
ja en we hebbe nu de prologue tog dus de demo van het egte spel en dus is hd de demo van de demo

Neehee. Die heb je nog niet. Wat je had was de demo van Prologue. Prologue ziet een dezer dagen het licht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.