Geplaatst: 3 september 200717 jaren comment_768924 Hallo beste mensen . Ik ben bezig Maplse Storys aan het downloaden ( wat net mislukt is ) Maar ik wil er graag wat meer over weten namelijk: 1: Wat is het hoogste level wat je kan halen? 2: Wat kun je allemaal trainen ( Zoals Runescape cooking, fishing, enz ) 3: Is hel veilig geen virussen en andere rotzooi. 4: Moet je een E-Mail ontvangen? ( want die heb ik nog steeds niet ontvangen ) 5: Zijn en Quests en andere Minigames. 6: Kan je ook Member zijn dat je moet betalen en dan kun je meer doen. 7: Zijn er veel wapens en armour enz. 8: Zijn er nedeladstalige fansites? ( zoals gtaforum.nl alleen dan voor Maple Story ) 9: Hoe kom je aan geld? ( Of moet je er echt geld voor betalen ) Dit was het tot nu toe . Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Bewerkt: 3 september 200717 jaren door gtaman122
Geplaatst: 3 september 200717 jaren comment_768979 Hallo beste mensen .Ik ben bezig Maplse Storys aan het downloaden ( wat net mislukt is ) Maar ik wil er graag wat meer over weten namelijk: 1: Wat is het hoogste level wat je kan halen? 2: Wat kun je allemaal trainen ( Zoals Runescape cooking, fishing, enz ) 3: Is hel veilig geen virussen en andere rotzooi. 4: Moet je een E-Mail ontvangen? ( want die heb ik nog steeds niet ontvangen ) 5: Zijn en Quests en andere Minigames. 6: Kan je ook Member zijn dat je moet betalen en dan kun je meer doen. 7: Zijn er veel wapens en armour enz. 8: Zijn er nedeladstalige fansites? ( zoals gtaforum.nl alleen dan voor Maple Story ) 9: Hoe kom je aan geld? ( Of moet je er echt geld voor betalen ) Dit was het tot nu toe . Alvast bedankt . MVG, gtaman122 Ontdek het zelf,het is maar saaitjes als je alles al weet
Geplaatst: 4 september 200717 jaren Auteur comment_769113 Mag ik dan weten of je een E-Mail moet ontvangen want hij is geinstaleerd maar dan moet ik een soort Pincode intoetsen . MVG, gtaman122
Geplaatst: 4 september 200717 jaren Auteur comment_769426 Jongens het lukt maar niet Ik heb nu een account aangemaakt en een E-mail gekregen geactiveerd maar aks ik dan mapoe speel staat eer greetings you need Sign up on ( en dan de site ) . Wie o wie kan/wil me helpen MVG, gtaman122
Hallo beste mensen
.
Ik ben bezig Maplse Storys aan het downloaden ( wat net mislukt is )
Maar ik wil er graag wat meer over weten namelijk:
1: Wat is het hoogste level wat je kan halen?
2: Wat kun je allemaal trainen ( Zoals Runescape cooking, fishing, enz )
3: Is hel veilig geen virussen en andere rotzooi.
4: Moet je een E-Mail ontvangen? ( want die heb ik nog steeds niet ontvangen )
5: Zijn en Quests en andere Minigames.
6: Kan je ook Member zijn dat je moet betalen en dan kun je meer doen.
7: Zijn er veel wapens en armour enz.
8: Zijn er nedeladstalige fansites? ( zoals gtaforum.nl alleen dan voor Maple Story )
9: Hoe kom je aan geld? ( Of moet je er echt geld voor betalen )
Dit was het tot nu toe
.
Alvast bedankt
.
MVG,
gtaman122
Bewerkt: door gtaman122