Geplaatst: 3 september 200717 jaren comment_769041 Hey, dit is het 2e dingetje dat ik maak met photoshop, en ik zou graag wat rates willen
Geplaatst: 4 september 200717 jaren Auteur comment_769220 Niemand? p.s ik had dit ook gewoon in beginpost kunnen plaatsen :S
Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_769777 Ik heb je 3de gisteren ook gezien, en ik vind deze vele beter. Achtergrond past hier beter bij de rest, de overgang van rood op wit heb je ook goed gedaan. Een minpunt zijn die zwarte vlekken. De render is goed ingeblend. Tekst vind ik een beetje te, dat vervormen zou ik weglaten, en ik zou kleuren nemen uit de achtergrond. Verder mis ik nog een randje, neem 1 px zwart ofzo. Een 6/10 krijgt deze van mij. Bewerkt: 5 september 200717 jaren door Eros
Geplaatst: 5 september 200717 jaren Auteur comment_769889 Ik heb je 3de gisteren ook gezien, en ik vind deze vele beter. Achtergrond past hier beter bij de rest, de overgang van rood op wit heb je ook goed gedaan. Een minpunt zijn die zwarte vlekken. De render is goed ingeblend. Tekst vind ik een beetje te, dat vervormen zou ik weglaten, en ik zou kleuren nemen uit de achtergrond. Verder mis ik nog een randje, neem 1 px zwart ofzo. Een 6/10 krijgt deze van mij. ty.
Hey, dit is het 2e dingetje dat ik maak met photoshop, en ik zou graag wat rates willen