Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Hallo !!

Ik heb een PS2 voor Kerstmis gekregen :)

Ik heb me zelf een memorycard gekocht en GTA SA zolang even gehuurd... krijg het voor mn verjaardag...

Ik heb alle missies van Sweet al gedaan ben nu bij Ryder de 2 e missie van hem...

Ik heb alleen een vraag:

-Waar kan ik die spuitbussen kopen om spraytags over te sprayen ? ( Op kaart graag )

-Waar kan ik z'n busje vinden waarmee ik kan inbreken ( Op kaart graag )

THNX

Freek

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ok even nog een vraagje ;)

Waar is de schietbaan in Los Santos om schieten te kunnen oefenen ( Met een programma ofzo , je weet wel , press triangle to use the shooting range ofzo ? )

Gr..

Geplaatst:
Waar is de schietbaan in Los Santos om schieten te kunnen oefenen

bij iedere ammu-nation in SA

Geplaatst:
Waar is de schietbaan in Los Santos om schieten te kunnen oefenen

bij iedere ammu-nation in SA

Bij bijna iedere Ammu-Nation ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Oki , Bedankt :)

BTW Wat heb ik eigenlijk aan die zeurende geldversleurende denise ? enne wat boeit mij dat mn Neberhood under attack is , maakt het wat uit als ik hem niet ga verdedigen ?

En wat moet je precies voor 100% allemaal doen !? Ik heb al gezocht , vond niets fatsoenlijks , ik topic geopend , Shyne gesloten en hij zelf weet ook niet op welk zoekquota je moet zoeken..

Geplaatst:
En wat moet je precies voor 100% allemaal doen !? Ik heb al gezocht , vond niets fatsoenlijks , ik topic geopend , Shyne gesloten en hij zelf weet ook niet op welk zoekquota je moet zoeken..

Ik weet dat het vreemd klikt hoor, maar heb je al eens op trefwoord 100% geprobeerd te zoeken? In titels bijvoorbeeld?

Ik denk het niet :-) ... eh ... ik weet zeker van niet :-)

100% checklist

Geplaatst:
  • Auteur

:blink: :wub: Sorry ;)

Nog een vraag:

Als ik ALLE missies in Los Santos heb gedaan , kan ik dan wel nog terugkomen om andere dingen zoals een stadium race te winnen ?

Freek

Geplaatst:
Als ik ALLE missies in Los Santos heb gedaan , kan ik dan wel nog terugkomen om andere dingen zoals een stadium race te winnen ?

Als je naar een volgende eiland gaat wordt de wereld alleen groter; je kan dus ten alle tijden terug.

Geplaatst:

Gwoon Naar Bart Smit Gaan En Zeggen: Damn Er Zit Geen Kaart Bij.... Ik Wil Nu Een kaart En Dan Trek Je een Tec9 Uit Je jas En Bedreig Je ze Daar Mee :puh:

Geplaatst:
Oki , Bedankt :)

BTW Wat heb ik eigenlijk aan die zeurende geldversleurende denise ? enne wat boeit mij dat mn Neberhood under attack is , maakt het wat uit als ik hem niet ga verdedigen ?

Hier is nog geen antwoord op gegeven volgens mij, dus hierbij.

Als je denise 100% hebt krijg je een pimp suite, is wel een leuk pak totdat je de zip of victim binnenkan.

Als je je hood niet verdedigd dan worden ze of overgenomen door ballas/vagos ( degene die aanvalt ) of de aanval van de ballas/vagos mislukt doordat je homies ze vermoordt hebben en dan blijft het gebied van jou. Hoe meer gebied van jou is, hoe meer geld je bij je huis in Ganton krijgt.

Geplaatst:

en je moet ook alle gebieden hebben voor de 100%

neem ik aan...dat heb ik nergens gelezen ofzow..

Geplaatst:

als je 100% wilt hebben met een vriendin hoef je niet alle gebieden te hebben

Geplaatst:

ghehe dat bedoelde ik ook niet:p

ik bedoelde 100% met het spel ;)

dat dat niet voor een vriendin hoeft kon ik ook wel verzinnen:p

Geplaatst:

als je dat aanneemt lijkt mij ook dat je aanneemt dat je alle gebieden moet hebben voor 100% anders kan je tog ook nie alle misies doen <_<

Geplaatst:
ghehe dat bedoelde ik ook niet:p

ik bedoelde 100% met het spel ;)

dat dat niet voor een vriendin hoeft kon ik ook wel verzinnen:p

Nee hoor volgens mij hoef je ook niet alle gebieden te hebben voor 100% in het spel.

Geplaatst:
  • Auteur

Oke dan bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.