Jump to content
  • Reacties 91
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_787719

Ik heb 2 Bjorn Borg's en die zitten wel lekker alleen je moet er het dubbele op betalen als een normale boxer van hema. Als dat verlaagt wordt koop ik er wel meer!

Geplaatst:
comment_789072
Ik vind ze Top zitten of ik ze nou vol schijt of niet.

en bij mij zijn ze het geld wel waard, al betaal ik ze zelf niet.

Als je ze zelf moet betalen draag je ze zeker niet meer.

mmm, nee want dan heb ik het geld er niet voor. ;)

Geplaatst:
comment_791314
20 euro voor een onderbroek.. Ben je echt gek, tevens zijn ze erg lelijk en bijna iedereen draagt ze. Ik hoef ze niet en iemand die ze aan heeft vind ik een meeloper...

Waarom zou iemand die bepaalde kleding draagt gelijk een meeloper moeten zijn? :?

Als diegene die ze dragen het mooi vinden laat hun lekker dragen dan moet je niet gaan zeggen dat ze meelopers zijn :duh:

Dubbeh.

Geplaatst:
comment_792196

Lantyz! Ik koop voor jou wel zo'n leuke Bjorn Borg onderbroek :D Ben benieuwd hoe het je staat :puh:

Meelopers :dans: Ik wou gewoon eens een keer weten hoe ze zaten en het beviel me wel ^_^ .

Ik overweeg zelfs om er nog een te halen 8)

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_892764

Het spijt me dat ik dit topic bump, maar ik heb er vandaag nog een duscussie over gehad dus ik wou even mijn mening kwijt :dans:

Ik vind het maar meeloper boxers, dan iniedergeval die zonder een patroontje. Ik verkoop ze wel, Van de groothandel, een beetje stiekum dus maarja. 2 voor 20, zelf draag ik alleen maar hema boxers ^_^ (die met het oranje randje) Bjornborg is onzin. Al helemaal die meisjes die dan honderd keer meer bukken op de dag dat ze zon ding aan hebben of laatst zag ik iemand die de hele dag in eens aan zn buik zat te krabben zodat zn shirt omhoog ging. Onzin dus die bjorn borg :duh: 120 euro voor een vest is ook zeeer duur maar als het ook zeeer zeeer mooi zou zijn zou ik het kopen, maar boxers van 20 euro, nee.

Lars

Geplaatst:
comment_892784

wie is bjorn borg ik zie af en toe wel eens een tas met die naam en er zit er een in het winkel centrum.naar mijn mening is het allemaalBLEH[/font]bijna iedereen koopt het om stoer te doen. ik bedoel kom nou het is hetzelfde als een normale tas.

Bewerkt: door 1973

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.