Posted September 5, 200717 yr comment_769995 hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris >>> Door .Levi.: Vraag uit het feedback topic afgesplitst naar GTA SA general.<<< Edited September 5, 200717 yr by .Levi.
September 5, 200717 yr comment_769997 hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris Welkom op het forum Floris, dit hoort eigenlijk in het SA: General topic maar ik zal je vraag eventjes beantwoorden. je moet de toets 'W' snel achter elkaar indrukken. Zo ga je vanzelf harder fietsen, hoelang je zo kan blijven fietsen licht aan je 'Stamina', dit betekent hoever je snel kan rennen, een soort van Uithoudings vermogen.
September 5, 200717 yr comment_770010 hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan groeten van floris Welkom op het forum Floris, dit hoort eigenlijk in het SA: General topic maar ik zal je vraag eventjes beantwoorden. je moet de toets 'W' snel achter elkaar indrukken. Zo ga je vanzelf harder fietsen, hoelang je zo kan blijven fietsen licht aan je 'Stamina', dit betekent hoever je snel kan rennen, een soort van Uithoudings vermogen. op de ps2 kan je ook heel lang achter een tikje op de X drukken tikj voor tikj. maar ik meen het gr. fiegel5
hallo allemaal ik heb een vraag hoe kan ik als ik op een fiets zit met GTA san andreas harder fietsen door op de trapers te staan
groeten van floris
>>> Door .Levi.: Vraag uit het feedback topic afgesplitst naar GTA SA general.<<<
Edited by .Levi.