Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770024 Ja, ik heb mn computer zn anderhalve dag aan laten staan zonder resultaat... en dat frustreert mij redelijk dus wie heeft voor mij een savegame, waarbij iemand al wel zo gek is geweest om nog langer door te vliegen ??? Voor wie hem voor mij heeft ( en niet zeggen zoek op google, want dat heb ik helemaal uitgespit. )
Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770080 Ik zal wel voor je proberen Ik weet wel niet zeker of deze glitch met de savegame meegaat, maar ik zal proberen EDIT: Ik heb een half uur liggen te vliegen, maar krijg geen nieuwe gebieden erbij. Misschien dat iemand anders dit wil doen? Bewerkt: 5 september 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 8 september 200717 jaren Auteur comment_771706 Ik zal wel voor je proberen Ik weet wel niet zeker of deze glitch met de savegame meegaat, maar ik zal proberen EDIT: Ik heb een half uur liggen te vliegen, maar krijg geen nieuwe gebieden erbij. Misschien dat iemand anders dit wil doen? ja half uur is dus te weinig, dat is echt vervelend,, maarja als iemand anders me zou kunnen helpen Toch bedankt trouwens! en of iemand zou weten of hij in een savegame meegaat?!
Ja, ik heb mn computer zn anderhalve dag aan laten staan
zonder resultaat...
en dat frustreert mij redelijk
dus wie heeft voor mij een savegame, waarbij iemand al wel zo gek is geweest om nog langer door te vliegen ???
Voor wie hem voor mij heeft

( en niet zeggen zoek op google, want dat heb ik helemaal uitgespit. )