Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770289 Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje.
Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770291 Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje. er bestaat geen auto in GTA SA met die naam. Bewerkt: 5 september 200717 jaren door GTA-fan2
Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770292 Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet.. Kan me iemand helpen? Dankje. Voor zover ik weet bevindt er zich geen voertuig in het spel met de naam ‘Petro’, echter is er wel een trailer met de naam ‘Petrotr’, dus misschien zoek je die. Je vindt de spawnplekken van de trailer op deze kaart. Je moet even op het bolletje gaan staan om te zien welke trailer waar spawnt. Mocht je dit niet bedoelen, probeer dan wat duidelijker te zijn door middel van bijvoorbeeld een screenshot.
Geplaatst: 5 september 200717 jaren Auteur comment_770309 Ik zie hier petro staan in dit bestandje.. Link : http://img408.imageshack.us/img408/8946/petrovb6.jpg
Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770314 Voor zover ik kan nagaan in de bronbestanden wordt de code 'Petro' in het spel gebruikt voor de >Tanker<. De naam die je namelijk op het scherm krijgt is niet altijd dezelfde naam zoals die wordt gebruikt door het spel. Dus Petro is de codenaam voor de Tanker.
Ik ben op zoek naar een naam Petro Maar ik vind hem niet..
Kan me iemand helpen? Dankje.