Geplaatst: 5 september 200717 jaren comment_770303 Comedy Central wie kent dat nou niet ? Sinds het The Box heeft weggevaagt van de tv zijn er voor en tegenstanders van deze zender Ikzelf vindt Comedy Central echt heel leuk en ze zenden ook programma's uit die mij interesseren dus bij mij is om 8 uur Comedy Central standaart aan. Maar wat vinden jullie ? Praat erover in dit topic. Bewerkt: 10 september 200717 jaren door powerpats
Geplaatst: 9 september 200717 jaren comment_772410 Ik had veel liever The Box was veel leuker inderdaad , The Box was ook leuk , baalde er ook van dat ie wegging.
Geplaatst: 9 september 200717 jaren comment_772967 Ik ben wel blij dat Comedy Central is gekomen. Het is een leuke programma met leuke zenders, zoals South Park, Reno 911, en nog veel meer. Ik kijk er elke avond naar, en als ze naar de reclame gaan zeggen ze zo "Wie Chot Comedy" dat is best wel een grappig toontje. Hij zegt We've Got Comedy....
Geplaatst: 10 september 200717 jaren comment_773326 Ik vind het jammer dat The Box weg was. Op Comedy Central komen gewoon bijna alle programma's die op The Box zaten, maar ik vond dat gewoon chiller dan dat Comedy Central. Zitten ook een paar vet domme dingen tussen trouwens
Geplaatst: 10 september 200717 jaren comment_773659 Comedy Central is inderdaad erg leuk! Voor Southpark uiteraard! The Box heb ik niet echt naar gekeken, ik zap soms zo nu en dan naar Comedy Central. Op Youtube kijk ik Madtv, dat is ook erg grappig! Als je tijd hebt moet je eens zoeken, naar Madtv of Mo Collins! Bewerkt: 10 september 200717 jaren door Grove St.
Geplaatst: 11 september 200717 jaren comment_773706 Ik vond zelf ook the box wel leuker elke avond South park en Fresh Prince Kijke was wel leuk Ik Vind Comedy Central Wel leuk maar the box leuker ook muziek:D en Fresh Prince En South park kwamen een stuk vroeger
Geplaatst: 11 september 200717 jaren comment_773812 The Box zoog, CC vind ik zeker wel beter. Met name South Park, Reno 911, The 70's Show en The Daily Show zijn wel vet. Scrubs was echt slecht (is geloof ik verhuisd naar Veronica??) en Comedy Central News is ook echt ontiegelijk saai. Ik heb er maar eén aflevering van gezien maar dan nog.
Geplaatst: 13 september 200717 jaren comment_774994 The Box zoog, CC vind ik zeker wel beter. Met name South Park, Reno 911, The 70's Show en The Daily Show zijn wel vet. Scrubs was echt slecht (is geloof ik verhuisd naar Veronica??) en Comedy Central News is ook echt ontiegelijk saai. Ik heb er maar eén aflevering van gezien maar dan nog. IDD de oude versie van Scrubs was veel leuker, met John Cleese enzo.
Geplaatst: 14 september 200717 jaren Auteur comment_775485 The Box zoog, CC vind ik zeker wel beter. Met name South Park, Reno 911, The 70's Show en The Daily Show zijn wel vet. Scrubs was echt slecht (is geloof ik verhuisd naar Veronica??) en Comedy Central News is ook echt ontiegelijk saai. Ik heb er maar eén aflevering van gezien maar dan nog. Ik vindt CCN anders best wel droog ze geven het nederlands nieuws een amerikaans tintje en dat maakt het best gaaf oke soms zitten er flauwe dingen in maar ik vindt et wel lache. Maar mischien komt het omdat je alleen de eerste aflevering heb gezien.
Comedy Central wie kent dat nou niet ?
Sinds het The Box heeft weggevaagt van de tv zijn er voor en tegenstanders van deze zender
Ikzelf vindt Comedy Central echt heel leuk en ze zenden ook programma's uit die mij interesseren dus bij mij is om 8 uur Comedy Central standaart aan.
Maar wat vinden jullie ?
Praat erover in dit topic.
Bewerkt: door powerpats