Jump to content
Geplaatst:
comment_771070

Zojuist is door het MTA Team een filmpje online gezet van Multi Theft Auto SA Deathmatch. Met MTASA Deathmatch kan je de GTA San Andreas online tegen elkaar spelen over internet of intranet.

In het filmpje is te zien wat allemaal mogelijk is met MTA SA Deathmatch. Zo zijn duidelijk in het filmpje eigen maps, eigen gemodde voertuigen waar je raketten af kan schieten (zoals in het computerspel Interstate) en tevens geanimeerde objecten zoals het opblazen van een kluisdeur.

Brute actie in MTASA Trailer!

Hoge kwaliteitsversies:

High Quality WMV version (640x480, 29.97fps, WMV9 - 33.1MB)

High Quality Xvid version (640x480, 30fps, xvid - 29.3MB)

MTASA is volgens de makers bijna in betastadium. In het betastadium zullen er waarschijnlijk ook al tests komen waarbij mensen die niet in het MTA Team of MTA QA Team zitten ook al mee mogen testen. Het ziet er dus naar alle waarschijnlijkheid uit dat ipv GTA4 nu MTASA:DM in oktober uit komt.

Mini actie - Win GTAGames.nl stickervellen!

Zelf zit ik ook in het filmpje. De eerste vijf die mij via PM kunnen vertellen waar ik in het filmpje voorkom en verteld wat ik er in doe/gebeurt krijgen twee GTAGames.nl stickervellen thuis gestuurt! ^_^

Inmiddels hebben er genoeg mensen een antwoord gestuurd (PMen hoeft dus niet meer). De volgende vijf mensen zonden als eerste een correct antwoord:

Boris H.

C+.Progammer

Ewoud

Ikkes

..::GhostRider::...

Het antwoord is dat ik rond 1:36 in een auto verschijn (tijdens Interstate in gemodde wagens met raketten) en evenlater wordt opgeblazen

Meer informatie over MTA is te vinden op www.mtasa.com en in de preview die ik aan het begin van de zomer heb geschreven.

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 14.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_781718

Groot gedeelte van je verhaal ben ik het mee eens Flying Dutchman, behalve met het stuk waarbij je wilt beweren dat de belangstelling voor GTA:SA Multiplayermods terugloopt. Bekijk voor de gein maar is de volgende pagina: klik.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_798908

Het heeft echt (te) lang geduurd, en nu pas nieuws en uitgaves, toen San Andreas uitkwam zouden ze maximaal 2-3 maanden daarna de multiplayer client uitgeven, en dat is ze totaal niet gelukt.

Toch vind ik het een zeer mooi flimpje en geeft het een realistisch beeld, en leuke gamplay.. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_814954

azer heeft gelijk het is eigenlijk al af maar ze willen steeds meer dingen er bij :duh: geef ons nou eerst eens een beta van wat er nu is en maak dan update's

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_821873
azer heeft gelijk het is eigenlijk al af maar ze willen steeds meer dingen er bij :duh: geef ons nou eerst eens een beta van wat er nu is en maak dan update's

precies ik kan niet wachten.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_854697

Het is waarschijnlijk af maar ze zijn bugs aan het fixen. Wil je een modificatie die netals SA:MP te vaak crasht of veel bugs bevat, of wil je gewoon een modificatie met weinig van die fouten?

@ikt.

Klopt dat is een cadeautje van de MTA team.

Ik wacht ook zoals elke MTA fan op Deathmatch maar ik heb liever dat het nog 3 maanden duurt met weinig bugs dan nu releasen 50 bugs. Ik speel MTA race elke dag en dat is echt super. :dans:

Geplaatst:
comment_854712

Maar ik heb liever 10 bugfixes en een steeds geupdatede Anticheat dan een perfecte game met een oude anticheat die toch na een paar weken gekraakt wordt... En ze kunnen gewoon niet AKLLE bugs eruithalen, dat is gewoon onmogelijk.

Geplaatst:
comment_854734

Dit is inderdaad niet normaal,na de release van SA waren ze al aan het roepen over MTA:SA,en nu komt volgend jaar IV uit,en hebben we nog steeds geen volledige versie..

Bewerkt: door W1ckeD

Geplaatst:
comment_854739
Dit is inderdaad niet normaal,na de release van SA waren ze al aan het roepen over MTA:SA,en nu komt volgend jaar IV uit,en hebben we nog steeds geen volledige versie..

MTA: SA Race is er toch :Y

Greetz :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.